سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: یک گروه هفت نفره از دزدان مامورنما در این استان شناسایی و متلاشی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده شهرستان‌های بجنورد، مانه‌وسملقان، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب پوشش بیمه‌ای در این استان 35 درصد است که این رقم نسبت به میانگین 50 درصدی این شاخص در کشور، 15 درصد عقب است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 2 هزار و 848 رویداد فوت در استان به ثبت رسیده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 23 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بوی نان تا چند خیابان آنسوتر پیچیده است. شامه‌نواز و اشتهابرانگیز است، قدم‌هایم سست می‌شود، توقف می‌کنم تا نان بخرم اما نگاهم که به صف 10 دوازده نفره می‌افتد پشیمان می‌شوم و هنوز چند قدمی دور نشده‌ام، صدای نانوا بلند می‌شود که «بی‌خود در صف نایستید، نان نمی‌رسد».

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار اسفراین گفت: بانک مرکزی دستور تسریع در پرداخت تسهیلات ارزی برای طرح توسعه شرکت صنعتی آذین فورج را صادر کرده و به همین منظور اجرای آن شتاب می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و حضور نیافتن در تجمع‌ها در این استان کمتر از 40 درصد است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی در واکنش به اعلام شرکت‌های هواپیمایی کشور در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در وی شیوع ویروس کرونا و جبران خسارات ناشی از این شیوع تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم شرکت‌های هواپیمایی به بهانه این که خود تشخیص می‌دهند، افزایش قیمت بلیت هواپیما داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مادران شهیدان «احمد و محسن عکاس مصور»، «محمد زمان و علی اکبر شالبافی»، «محمدرضا و احمدرضا باغبانی مشکانی» و «قاسم، جاسم و احمد سعیدی» به فرزندان شهید خود پیوستند و همچنین «رضا دژخی» و «محمد فدوی بوستانی» جانبازان 70 درصد آسمانی شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - پارک ملی گلستان که سال‌های اخیر شاهد حریق‌های متعدد با گستره بالا بود با افزایش آگاهی مردم نسبت به حفظ محیط زیست و کم‌شدن حضور مسافران به سبب شیوع کرونا، 6 برابر کمتر از پارسال سوخت و حجم آتش‌سوزی‌های این عرصه طبیعی از 19 هکتار در پارسال به 3.5 هکتار در 6 ماهه اول امسال کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده بنیاد برکت در خراسان شمالی گفت: این بنیاد سه طرح عمرانی را با اعتبار 14 میلیارد ریال در روستاهای این استان در دست اجرا دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از بروز برخی بی‌مبالاتی‌ها و سهل‌انگاری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت بر صنوف و دستگاه‌های اجرایی استان فراگیرتر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - اگرچه هشت سال از سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در شمال شرق ایران گذشته است اما هنوز برکات و دستاوردهای توسعه‌بخش آن برای مردم دیار باب‌الرضا (ع) تداوم دارد.

خبرگزاری ایسنا

«رضا دژخی» جانباز 70 درصد از شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی بر اثر سانحه تصادف به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سه شرکت هواپیمایی در 6 ماه نخست امسال 192 پرواز از فرودگاه تهران به مقصد بجنورد انجام دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 39 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته سرخه استان سمنان با زمینلرزه‌ای به بزرگای 4.1 و مراوه تپه استان گلستان با زلزله 4.2 لرزیدند ضمن آنکه در دماوند استان تهران زلزله 2.7 به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری پس از 13 سال فرار و زندگی مخفیانه در یکی از شهرهای شرقی کشور خبر داد.