سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری میزان

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه نگاه نادرست به پروژه ساخت مسکن ضربه و خسارت زیادی را به اوضاع مسکن وارد کرد، گفت: اگر به پروژه مسکن مهردرست پرداخته می‌شد و جلو می‌رفت بسیاری از این مشکلات مسکن اکنون وجود نداشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شمار مراکز فرهنگی و هنری این استان در دولت تدبیر و امید به هزار و 119 مرکز رسیده است، که این رقم در مقایسه با 783 مرکز فعال تا سال 92، بیش از 43 درصد رشد یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، مشهد محبوب ترین مقصد سفرهای زیارتی و یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای سفرهای داخلی است. همین موضوع موجب شده بلیط هواپیما تهران مشهد یکی از اقلام پرطرفدار سفر در صنعت گردشگری ایران باشد. محبوبیت مشهد به دلیل طیف متنوعی از جاذبه های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و طبیعی است که در این شهر و استان خراسان رضوی گرد هم آمده است. در این نوشته بیشتر با مشهد...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - 517 کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف شده در استان خراسان شمالی روز دوشنبه با حضور فرمانده انتظامی استان در محل کمپ ترک اعتیاد روستای لنگر امحا شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: اعتبارات تخصیصی به حوزه دهیاری‌های این استان در دولت تدبیر و امید نسبت به زمان مشابه دولت پیشین چهار برابر رشد داشته است.

خبرگزاری میزان

طرح بزرگ طبخ و توزیع 72 دیگ غذای نذری برای 14000 نفراز نیازمندان در حاشیه شهر با حضور خیرین استانی و در جهت اجرای نیات حسینی یک واقف نیک‌اندیش, در روز عاشورا در هیات حسین جان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مراسم عزاداری ظهر عاشورای حسینی روز یکشنبه با سخنرانی آیت‌الله غلامرضا فیاضی، نماینده استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در محل بوستان مسجد شهدای شهرک شاهد بجنورد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در اکثر محور های مواصلاتی کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن انتقاد از نحوه تدابیر اتخاذ شده در برگزاری نماز جمعه توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بهتر است تغییرات در اقامه نماز جمعه با کارشناسی بیشتر بررسی شود و این ستاد راهکار اساسی برای برگزاری نماز جمعه در نظر بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با شب عاشورا فریاد حماسی و نجات‌بخش لبیک یاحسین (ع) از خیابان‌ها، پنجره منازل و مناره‌های مساجد و هیات‌های مذهبی در سراسر خراسان شمالی طنین‌انداز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: 87 درصد بیمه‌شدگان این استان به صورت رایگان خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افت نسبی دما در برخی استان‌های ساحلی دریای خزر و شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افت نسبی دما در برخی استان‌های ساحلی دریای خزر و شرق کشور از بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - استان ها - چرخ‌های توسعه دولت تدبیر و امید این بار از نخستین روزهای هفته دولت با قدرت هر چه تمام در کشور حرکت خود را آغاز کرد، دولتمردان در روزهای گذشته با حضور در بسیاری از استان ها و شهرستان ها تلاش کردند تا یکبار دیگر با بهره برداری از طرح ها ضمن خدمت رسانی، زمینه اشتغالزایی و توسعه برای جوانان این مرز و بوم فراهم سازند.

خبرگزاری میزان

شاید تصور می‌شد امسال با انتشار ویروس منحوس کرونا مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان آن‌گونه که باید و شاید برگزار نشود، اما طی روزهای اخیر شاهد برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سراسر کشور هستیم.

خبرگزاری ایسنا

عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت، به ویژه امام حسین (ع) و برادر بزرگوارش حضرت عباس (ع) منجر به ثبت کانون‌های فرهنگی هنری فراوانی در سطح کشور به نام سالار شهیدان و علمدار کربلا شده است.