سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - افتتاح هشت خانه هلال روستایی در خراسان شمالی، که امروز توسط رییس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی، همزمان با 1400 خانه دیگر در کشور بهره‌برداری شد، شمار مراکز مزبور در این استان را به 37 خانه رساند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ساخت 2 واحد صنعتی روز پنجشنبه در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با سرمایه‌گذاری بیش از 100 میلیارد ریال آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آیین نماز جمعه این هفته، 28 شهریورماه، به جز شهرهای شیروان، اسفراین و صفی‌آباد در دیگر نقاط استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی گالیکش از دستگیری یکی از شکارچیان غیرمجاز سابقه‌دار معروف به اسماعیل پلنگ در پارک ملی گلستان در شرق این استان خبر داد و گفت که این فرد به اتهام شکار غیرمجاز حیوانات حمایت‌شده‌ای مانند قوچ، میش، مرال، کل و بز تحت تعقیب قرار داشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: موسسات قرآنی استان امسال در چهار مرحله مجموعا 88 مورد پرداختی یک میلیارد ریال اعتبار دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: هزار و 282 واحد مسکونی با کمک این بنیاد و مشارکت مردم، از سال 92 تاکنون در شهرهای استان ساخته شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - انیمیشن «آمی دتر» (دختر عمو) اثر کارگردان مازندرانی رتبه سوم بخش پویانمایی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: 600 میلیون ریال برای ساخت بیمارستان شهرستان راز و جرگلان مصوب شد که این طرح توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: سهم بخش معدن و صنایع معدنی از سود بازار سرمایه 22 درصد است که معادل 1400 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

آماده باش تیم های عملیات ویژه اورژانس کشور و انتقال بین بیمارستانی بیماران کرونا از سوی آنها، ورود هواپیماهای بال ثابت هوانیروز به اورژانس و امکان انتقال بیماران در استان ها به پایتخت و فعالیت چهل و ششمین پایگاه اورژانس هوایی از امروز از جمله مباحثی بود که رییس سازمان اورژانس کشور از آن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: 403 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود که 191 برنامه آن تخصصی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در نشست خبری ویدیو کنفرانس که به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس اورژانس به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: پایگاه‌های اورژانس کشور از 1900 به 3300 پایگاه و تعداد آمبولانس‌ها به 5700 آمبولانس رسیده و 330 دستگاه موتورلانس داریم و اکنون 45 بالگرد در حال فعالیت در اورژانس هستند، در سال‌های اخیر سرعت خدمت رسانی اورژانس به بیماران...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور گفت: پایگاه‌های اورژانس کشور از 1900 به 3300 پایگاه و تعداد آمبولانس‌ها به 5700 آمبولانس رسیده و 330 دستگاه موتورلانس نیز داریم و اکنون 45 بالگرد در حال فعالیت در اورژانس هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست وششمین روز از شهریور همه ساله روز قدردانی از سپیدپوشان بهشتی اورژانس است فرشتگان مهربانی با شماره 115 که در حوادث مختلف، در پیشانی احیای جان و بازگرداندن سلامت آسیب دیدگان انواع حوادث و بیماران بدحال حضور دائمی دارند و با حلم و تخصص، خدماتی شایسته و بایسته را ارائه داده و همواره جهادی و ایثارگرانه در این مسیر گام برداشته‌اند.

خبرگزاری میزان

اخیرا یک خرس قهوه‌ای پس از تغدیه از یک باغ انگور در استان خراسان شمالی، به ضرب گلوله باغدار کشته شد تا بار دیگر لزوم برنامه‌ریزی برای پرداخت خسارات وارده از سوی وحوش را به منظور جلوگیری از تعارضات نافرجام میان انسان و حیات وحش به مسئولان محیط زیست گوشزد شود.