سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار بجنورد گفت: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از 141 پروژه عمرانی و خدماتی در مرکز خراسان شمالی آغاز شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با هفته دولت، 92 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با هزینه‌بری 660 میلیارد ریال به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور استاندار خراسان شمالی در فاروج افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر کشور با بیان اینکه ریاست کمیسیون استانی و منطقه‌ای کمیته مشترک ایران و روسیه با وزارت کشور است، گفت: هفته گذشته با وزارت امور خارجه جلساتی داشتیم تا استان‌های مرزی با استان‌های مرزی کشور‌های همسایه جلسات مشترکی را برگزار کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نشست شورای اداری استان خراسان شمالی روز یکشنبه با محوریت هفته دولت در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار و افتتاح پروژه‌های شهرستان‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست انجام شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد _ ایرنا_ فرماندار اسفراین گفت: عملیات زیرسازی قطعه دوم پروژه راه‌آهن اسفراین _ جوین، برای اتصال خراسان شمالی به خط آهن سراسری در مرحله پایانی قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرهنگ شرافتی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی راه‌های کشور توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: 12 هزار هکتار باغ در دولت تدبیر و امید به سطح باغ‌های این استان افزوده شد که گستره آن هم‌اکنون به 48 هزار و 493 هکتار رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به علاقه مردم این استان به توسعه صنعت اسب، باید با ورودی جدی به این حوزه، نداشته‌های این بخش را تامین و صنعت اسب را تقویت کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عمارت مفخم قدیمی‌ترین بازمانده دوران قاجار و بنایی تکرار نشدنی در بجنورد است که چند قدم آنسوتر در سایه‌سار آن، بیمارستان مفخم لمیده است که زمین آن از سوی صاحبان عمارت وقف درمان شده و اکنون این بیمارستان در محدوده و حریم این بنای باشکوه قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری گفت: توسعه و گسترش رشته سوارکاری، نیازمند بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در جذب منابع و امکانات است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دومین مرحله از رزمایش همدلی، در قالب طرح اطعام حسینی با افتتاح 72 آشپزخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی روز شنبه در محل آستان مقدس امامزاده سیدعباس موسی‌ابن‌جعفر (ع) آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: هفت هزار و 802 نفر در این استان پس از ارزیابی های استطاعت مالی (طرح ارزیابی وسع)، دفترچه بیمه سلامت گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 536 طرح اشتغال با اعتبار 197میلیارد ریال برای مددجویان استان اجرا شد که 347 طرح آن در مناطق روستایی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: جوهره قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است به همین دلیل باید معروف‌ها را در جامعه گسترش داد و از منکرها جلوگیری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توسعه معادن و صنایع معدنی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت برای جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر به شمار می‌رود که با اجرای آن، استان‌های مختلف از جمله مناطق کم‌برخوردار در مسیر توسعه گام بر می‌دارند.

خبرگزاری ایسنا

بیش از یک ماه از انتخاب نمایندگان ناظر مجلس در مجامع، هیأت‌ها و شوراها می گذرد؛ ناظرانی با وظیفه خطیر «نظارت» که نقش به سزایی در جلوگیری از تخلفات احتمالی و اجرای دقیق مصوبات مجلس از سوی دستگاه ها و نهادها برعهده دارند.