سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تنها آیین عاشورای حسینی استان در مصلای حضرت امام خمینی (ره) بجنورد با حضور خانواده ها و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - این مجموعه پروژه های انجام شده و در دست اقدام دولت شامل بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان، بیمارستان 320 تختخوابی امام حسن (ع) بجنورد، بیمارستان 220 تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) شهرستان شیروان، نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان شیروان و استادیوم 15هزار نفری 19مهر بجنورد در استان خراسان شمالی را نشان می دهد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: کشاورزان این استان تاکنون 130 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را به سیلوها تحویل داده‌اند و سه هزار میلیارد ریال بهای محصول خود را دریافت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد _ ایرنا_ کتابخانه مرکزی اسفراین، از مصوبات سفر سال 91 رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی، پس از هشت سال انتظار در پنجمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ همزمان با هفته دولت، بزرگترین طرح آبیاری کم‌فشار استان خراسان شمالی، با گستره 518 هکتار، پنجشنبه در شهرستان اسفراین به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری میزان

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف بی سابقه یک تن و 276 کیلو گرم انواع مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از تجمع افراد و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ورود مسافران به روستاهای هدف و مناطق گردشگری استان در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات تاسوعا و عاشورا ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استان خراسان شمالی اکنون هشت سد در دست بهره‌برداری دارد که سه مورد آن شامل گلول، غلامان و قزلداش با توان ذخیره‌سازی 29 میلیون مترمکعب آب در دولت تدبیر و امید ساخته شده و اکنون نیز چهار سد دیگر در دست ساخت و یک سد در دست مطالعه دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: 9 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری در این استان در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد _ ایرنا_ مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان گفت: مجتمع صنعتی فولاد اسفراین توانمندی بالایی دارد و همکاری 2 مجتمع فولاد می تواند در آینده در سطح وسیعی گسترش یابد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال 117 درصد از درآمدهای استان محقق شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 59 درصد رشد دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه در خراسان شمالی گفت: به علت وضعیت قرمز کرونایی، آیین نماز جمعه این هفته، در 2 شهر بجنورد و شیروان برگزار نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - خراسان شمالی، دیار عاشقان حسین (ع) محرم هر سال با سوگواری خیلی از عاشقان و عزاداران حسینی مواجه بود که صدای «حسین، حسین» آنان سینه آسمان را می‌شکافت، اما همه‌گیری ویروس کرونا محرم 99 را متفاوت از هر سال رقم زده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول کمیته اقتصادی تامین، تولید و توزیع ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تولید پارچه ماسک پزشکی در این استان، اعلام آمادگی کرده و درخواست وی در این کمیته پذیرفته شده است.

خبرگزاری مهر

در دنیایی که علم، بیش از هر زمان دیگری به‌عنوان ابزار قدرت در نقش پیشران تمام حوزه‌های زندگی بشر خودنمایی می‌کند، بی‌توجهی به مسائل پیرامون دانشگاه و حوزه آموزش عالی می‌تواند خسارت‌بار باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: بیش از هزار و 500 طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در این استان به بهره‌برداری رسید.