سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: واکسن آنفلوانزا هنوز در اختیار این دانشگاه قرار نگرفته است و به محض تامین آن، واکسیناسیون گروه هدف از سوی بخش خصوصی و دولتی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: این استان در ساماندهی گلزار شهدا، رتبه قابل قبولی ندارد که ضروری است این عقب‌ماندگی‌ها جبران شده و وضعیت استان در این شاخص ارتقا یابد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور آب، خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: شور و سدیمی شدن اراضی کشاورزی استان بویژه در دشت‌ها رو به افزایش است که تهدیدی برای این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کودکان نقاش ایرانی با 20 عنوان جایزه و تقدیر در رویداد نقاشی کودکان آسیایی در چین درخشیدند.

خبرگزاری ایسنا

ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن شیروان در استان خراسان شمالی، توسط مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 15 طرح گردشگری نیمه نخست امسال با حجم سرمایه‌گذاری 674 میلیارد ریال موافقت اصولی گرفت که با بهره‌برداری از آنها برای 104 نفر شغل ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - ثبت 5 اثر گلستان در فهرست میراث ناملموس کشور، لایروبی 500 کیلومتر از رودخانه‌های استان و برگزاری مسابقات قرآنی در دانشگاه آزاد علی‌آبادکتول از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - با بازگشایی مدارس در سراسر کشور تاکید فراوانی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شد، اما در حقیقت رعایت این مهم برای دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی دور از ذهن به نظر می رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: کار مدیران ارائه اخبار و آمارهای کرونایی در استان نیست، بلکه وظیفه اصلی آنان شناسایی علل بالا بودن ابتلا و تلاش برای کاهش فوتی‌های این بیماری است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اصلاح نژاد، وزن دام‌های پرواری استان را که پیش از اجرای این طرح 35 کیلوگرم در هر راس بود،50 درصد افزایش داده است

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تاکنون برای 32 هزار و 507 هکتار از اراضی استان نقشه کاداستر تهیه و برای صدور سند به اداره کل ثبت اسناد تحویل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از شناسایی 13 هزار دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و گفت: 6 هزار نفر از آنان تحت حمایت این نهاد هستند.

خبرگزاری ایسنا

از میان شرکت های سرمایه گذاری استانی، 22 شرکت نسبت به برگزاری مجمع افزایش سرمایه و ثبت صورتجلسات افزایش سرمایه خود نزد اداره ثبت شرکت‌ها و همچنین تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده اقدام کرده اند و تا کنون 18 شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: پوشش بیمه اجتماعی روستاییان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گسترش یابد و این امر هم تنها با کمک‌های ملی و استانی برای عضویت روستاییان در این صندوق امکانپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: شهر فاروج، برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان خراسان شمالی انتخاب شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش رازوجرگلان گفت: 20 مدرسه این شهرستان مرزی استان خراسان شمالی در سال تحصیلی جاری بین یک تا 10 دانش‌آموز دارد.