سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: بخش زیادی از محصولات کشاورزی استان بویژه تولیدات دامی و گیاهی، پاک و سالم است که این امر می‌تواند به عنوان برند به بازارهای داخلی و خارجی، معرفی شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر اطلاعات تصریح کرد: پیشرفت و توسعه در سایه امنیت و همچنین وحدت اقوام مختلف شکل می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - یک واحد تولیدی ماسک سه‌لایه حفاظتی پزشکی، روز سه‌شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان صنایع کوچک، در شهرک صنعتی بیدک بجنورد، همزمان با هفت واحد صنعتی در دیگر نقاط کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: رسانه‌های استان به دور از هر حاشیه، ادبیات واحدی در پوشش اخبار کرونایی دارند.

خبرگزاری ایسنا

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری خراسان شمالی، 80 هزار واحد خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی "برکت" تا سقف 20 هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی با بیان اینکه امسال 44 هزار نسخه الکترونیکی بیمه سلامت در استان صادر شده است، گفت: تمامی مطب‌ها تا آذرماه امسال این شیوه نسخه نویسی را اجرا خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: تمامی فضاهای این دانشگاه استیجاری است و حتی یک متر فضای ملکی در اختیار نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بیمه برکت گفت: 80 هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

80 هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: محصولات لبنی که شامل قیمت گذاری نمی‌شوند نباید مدام افزایش قیمت داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

منافقین نمایشگاه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار می‌کردند و سعی در اغوای جوانان داشتند. برپایی نمایشگاه عکس و سخنرانی در گوشه و کنار شهر از اهم فعالیت‌های آن‌ها بود. گروهک منافقین در ادامه تلاش‌های خود، جوانان انقلابی را شناسایی و ترور می‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تشکل‌های مردم نهاد باید ورود جدی‌تر به مسائل اجتماعی داشته باشند زیراکه باید به سمت اجتماعی کردن انواع آسیب‌های جامعه حرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم

80 هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو به گفته مدیرعامل بیمه برکت، با هدف ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیر مناطق محروم روستایی و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی، 80 هزار خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی برکت تا سقف 20 هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت. احمد طالبی در توضیح مفاد تفاهم‌نامه...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: توزیع الکترونیکی و تحویل سیلندر گاز مایع در این استان، از امروز (دوشنبه) آغاز شده است و در این طرح 10 هزار و 336 خانوار بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برای توسعه فعالیت‌های سینمایی استان در هفته جاری منعقد شد و مقرر است این سازمان 14 میلیارد و 690 میلیون ریال در زمینه فعالیت های سینمایی در این استان هزینه کند.