سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بمنظور افتتاح 2 پروژه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، حضور در نشست شورای معاونین و روسای ادارات کل و نشست با مدیران مدارس استثنائی، روز سه‌شنبه به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی سفر کرد. (فیلم: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بمنظور افتتاح 2 پروژه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، حضور در نشست شورای معاونین و روسای ادارات کل و نشست با مدیران مدارس استثنائی، روز سه‌شنبه به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی سفر کرد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نامه‌ای مراتب ثبت 13 اثر میراث‌فرهنگی ناملموس را به استاندار خراسان رضوی ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد زهرایی یکی از ناشران خلاق، حرفه‌ای و صاحب سبک ایران در نیم سده گذشته به شمار می‌رود که انتشارات نیل و کارنامه را مدیریت می‌کرد و با وسواس و نکته‌سنجی که داشت، استانداردهای ظریفی در دنیای نشر از خود به‌جای گذاشت، او فردی نواندیش، تحول‌گرا و الگوساز بود و هر کاری را که شروع می‌کرد با استقبال مواجه می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: کشاورزان این استان تاکنون 126 هزار و 800 تن گندم مازاد بر نیاز به سیلوها تحویل داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 17 درصد کاهش دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: 808 پروژه مخابراتی با هزینه 822 میلیارد و 960 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی با فروش عتیقه‌جات تقلبی، جریمه بیش از 510 میلیون ریالی 23 واحد نانوایی متخلف در کلاله و دستگیری 2 سارق و یک مالخر در رامیان از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت: 51 درصد از خانوارهای مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان به تعداد 30 هزار و 962 نفر سالمنده بوده که از خدمات حمایتی بهره‌مند هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آموزش و پرورش آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی را دارد و مبنای کار در این زمینه، مصوبات و تصمیم ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نخستین جشنواره شهر زیبا در بجنورد، روز دوشنبه با تشکیل و گشایش دبیرخانه این رویداد، در مرکز استان خراسان شمالی کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار تصاویر زنان و دختران در فضای مجازی خبر داد این در حالی است که متهمان هدف خود از این اقدام را تفریح و سرگرمی اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: اکنون 60 هزار خانوار در استان زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد هستند که بیش از یک‌سوم آنان توسط زنان سرپرستی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار لازم برای اجرای طرح شبکه آب غیرشرب به منظور آبیاری فضای سبز دانشگاه مرکز استان تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: اعتقاد دارم کارهای ما در برابر رشادت و جانفشانی‌های آزادگان سرفراز، همرزمانشان و خانواده های آنان به هیچ وجه برابری نمی کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی گفت: این استان 600 باب مسجد شهری و روستایی دارد که تاکنون 55 باب برای رعایت دستورالعمل‌های خاص بهداشتی در برپایی مراسم عزاداری ماه محرم اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی سه استان خبر داد.