سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارگاه تولید کیسه‌های پارچه‌ای (پیوند مهربخش اترک) از سال 1393 با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی برای بیماران خاص و حفاظت از محیط زیست با جایگزین کردن کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های نایلونی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی مشغول فعالیت است. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دوربین‌های بین‌المللی آیین‌های عزاداری محرم امسال را رصد می‌کنند و ما باید این مراسم را هوشمندانه و به‌دور از هرگونه بی‌مبالاتی بهداشتی برگزار کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: مهار شیوع ویروس کرونا در این استان خوب بوده و افزایش نیافتن دوباره آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 به تلاش همگانی نیاز دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس از تفاهم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با دولت برای تکمیل 118 پروژه در کل کشور خبر داد و گفت: 49 پروژه تا خردادماه سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: قیمت ماهی در شهرستان شیروان با حدود 20 هزار ریال کاهش هم اکنون کیلویی 270 هزار ریال عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت ماهان برنامه پروازی خود را در روزهای یکم، ششم و هفتم شهریورماه در مسیر تهران - بجنورد لغو کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک بجنورد گفت: بازار مسکن در مرکز استان خراسان شمالی، ماه اخیر را در آرامش نسبی سپری کرد و به‌نوعی شاهد پایین آمدن تب افزایش قیمت‌ها بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته از نجان جان کودک 9 ماه از خودروی سرقتی خبر داد و به والدین توصیه کرد که کودکان خود را به هیچ عنوان در خودروی پارک شده رها نکنند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته دو زلزله 4 و 4.3 به ترتیب در ماسوله استان گیلان و فراشبند استان فارس رخ داد، ضمن آنکه بم استان کرمان زمینلرزه‌ای به بزرگای 3.2 را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: بیش از یک‌چهارم از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در این استان، موفق به دریافت هدیه ریاست جمهوری، به مناسبت روز خبرنگار، نشده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - خطیبان نمازجمعه کشور با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم از واجبات اسلامی است گفتند: عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در ماه محرم باید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار و حفظ سلامتی مردم در این آئین‌ها وظیفه همگانی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: عزاداری‌های ماه محرم امسال با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود و دستورهای این ستاد باید مورد توجه باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شیروان گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از ابتلای به این بیماری، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام محرم ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: 95 درصد از جمعیت استان معادل 647هزار و321 نفر تا مرداد ماه امسال برای دریافت کارت ملی اقدام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سهراب محمدی معروف به «سهراب‌بخشی»، از طایفه کرمانج که سال 1317 در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی به دنیا آمد، از مفاخر مسلم موسیقی مقامی کشور و آسیای میانه بود که دیروز با چشم فروبستن‌اش، دنیا از سرپنجه جادویی نوای موسیقی او محروم ماند.

خبرگزاری مهر

کارت داوطلبان کنکور سراسری سال 1399 از سه شنبه 28 مردادماه به صورت اینترنتی توزیع می شود و داوطلبان در صورت مشاهده نقص می توانند به مراکز اعلام شده در 31 استان کشور مراجعه کنند.