سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات خراسان شمالی گفت: هر چند که برخی معاندان داخلی و خارجی در وضعیت کرونایی کشور به دنبال ایجاد دوگانگی بین مقدسات و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، اما سلامت با معنویت در عزای حسینی استان همراه می شود و در اولویت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس هواشناسی از کاهش 3 تا 8 درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور و بارش‌های پراکنده در استان‌های نوار شمالی تا روز سه‌شنبه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: 63 درصد از ماموریت‌های امسال این سازمان مربوط به انجام عملیات آتش‌نشانی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی اعلام کرد: 11 نفر از دزدان و مالخران حرفه‌ای که اقدام به 71 فقره سرقت در استان کرده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گوشت مرغ کشتار روز، در حالی در خراسان شمالی کمیاب شده، که مسوولان خروج این محصول از استان را علت اصلی بروز این وضعیت عنوان می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: عزاداران و هیات‌های حسینی باید با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، راه را بر سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب از این فضای معنوی ببندند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - اجرای 60 هکتار کشت گلخانه در اراضی کشاورزی خراسان شمالی و رشد هفت برابری آن در دولت تدبیر و امید موجب شده تا رویکرد استان در سال‌های اخیر به کشاورزی مدرن سوق یابد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد به طور میانگین در ماه 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اجاره مسکن به خانوارهای مددجوی استان پرداخت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی اعلام کرد: به علت وضعیت قرمز کرونایی، آیین نماز جمعه روز 24 مردادماه، در چهار شهر بجنورد، شیروان، فاروج و تیتکانلو برگزار نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: کارگروهی برای احیای رودخانه اترک که تاکنون نسخه‌ای برای بهبود وضعیت و خارج شدن از شرایط نامناسب نداشته، با مشارکت 21 مدیرکل تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به برآوردهای انجام شده سیلاب و آتش‌سوزی از ابتدای امسال 17 هزار میلیارد ریال به این استان آسیب زده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: بهره‌برداری از اتاق حسی برای درمان کوکان مبتلا به اتیسم، در مرکز استان آغاز و بدین ترتیب درمان چندحسی مبتلایان به این بیماری میسر شده است.

خبرگزاری میزان

وزیر اطلاعات با قدردانی از همدلی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف و مردم در حفظ امنیت، گفت: پیشرفت و توسعه در سایه امنیت و همچنین وحدت اقوام مختلف شکل می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: نخستین پویش استانی قصه‌گویی در کشور، با عنوان «قصه، لبخند و زندگی» در این استان آغاز به کار کرده است.

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات در شورای تامین استان خراسان شمالی گفت: پیشرفت و توسعه در سایه امنیت و همچنین وحدت اقوام مختلف شکل می گیرد.