چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

بارندگی روز دوشنبه باعث آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های بجنورد در استان خراسان شمالی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (نهم اردیبهشت ماه 99) را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

زباله یا همان طلای کثیف، ثروتی است که با شکل‌گیری یک مدیریت صحیح می تواند علاوه بر بهره وری اقتصادی مطلوب و ایجاد اشتغال، به کاهش عوامل تخریبی محیط زیست نیز کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر هیات امنای ستاد دیه و مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی گفت: 17 تن از زندانیان جرایم غیرعمد، مجموعا با بدهی با بدهی پنج میلیارد ریال، از زندان‌های این استان آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی از برگزاری جشن گلریزان به صورت مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هم اکنون 82 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های این استان محبوس هستند که در این ماه چشم امید به خیران و جشن گلریزان دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارندگی شدیدی که از دیشب در بجنورد آغاز شده و تا حدود ظهر روز دوشنبه ادامه داشت باعث آبگرفتگی سطح معابر و خیابان های مرکز استان خراسان شمالی و بروز مشکلاتی برای رفت و آمد عابران پیاده و خودروها شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی می‌گوید: تپه «معصوم‌زاده» را کاوش می‌کنیم، اگر بخشی از تپه نیازمند حفاظت بود، انجام می‌شود و اگر نقطه‌ای احتمالا کمترین نشانه‌ها را داشت، می‌توانیم یک‌سری بخش‌ها را آزادسازی کنیم، در واقع با پایان کاوش، تکلیف تپه مشخص می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: ویروس کرونا در کشور و استان ما وجود دارد که مقابله با آن اهمیت دارد، اما این نباید دلیلی برای تعطیلی کسب و کارها شود.

خبرگزاری دانا

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که شهرستان‌ها بر اساس میزان ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا تقسیم و رنگ بندی شده و بازگشایی اماکن مذهبی در شهر‌های با وضعیت سفید انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارندگی صبح امروز (دوشنبه) در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی باعث آبگرفتگی برخی معابر و سیلابی شدن خیابان‌های این شهر شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تندباد شدیدی یکشنبه‌شب شهر جاجرم در جنوب استان خراسان شمالی را درنوردید و سبب شکستن درختان و بروز مشکلاتی برای فضای سبز این شهر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که شهرستان‌ها بر اساس میزان ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا تقسیم و رنگ بندی شده و بازگشایی اماکن مذهبی در شهرهای با وضعیت سفید انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه 71 درصد از فوتی های کرونا در خراسان شمالی در سنین بالای 60 سال بودند، گفت: در رده سنی بین 30 تا 39 سال یک مورد، 40 تا 49 سال 8 مورد، 50 تا 59 سال 10 مورد، 60 تا 69 سال 22 نفر، 70 تا 79 سال 15 مورد، 80 تا 89 سال 11،90 به بالا چهار مورد فوتی در استان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کاشمر گفت: خودروی حامل مواد مخدر با تیراندازی نیروهای پلیس این شهرستان توقیف شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - حرکت استان خراسان شمالی و کشور در روزهای کرونایی برای تولید و تامین اقلام بهداشتی، گام اول و دست‌گرمی بود که شعار سال در آستانه بهار، محقق و جهش تولید، عملی شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی بجنورد از دستگیری هشت نفر سارق حرفه‌ای با 24 فقره سرقت 72 ساعت گذشته در مرکز استان خراسان شمالی خبر داد.