شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بهداشت و درمان کمیته امداد از اجرای طرح نظام ارجاع به پزشک خانواده خبر داد و گفت: بر این اساس 95 درصد هزینه را بیمه سلامت و مابقی از محل منابع طرح تحول سلامت تامین می‌شود.

خبرگزاری دانا

حسن ایزانلو گفت: طی هفت سال گذشته از مساحت 393 هزار هکتار زمین های کشاورزی استان فقط شش درصد از این مساحت سنددار شده‌اند.

خبرگزاری دانا

با سرد شدن هوا و بازگشایی مدارس و افزایش بیماری های فصلی و ویروسی احساس نیاز به دارو افزایش پیدا می کند، در حالی که این روزها خبرهایی مبنی بر نبود و کمبود آنتی بیوتیک اطفال دغدغه هایی برای خانواده هایی که کودک شان بیمار شده به همراه آورده است.

خبرگزاری دانشجو

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در روزهای آینده شاهد چند پدیده آب و هوایی هستیم و اولین پدیده بحث تغییرات دمایی است که این روزها برای مردم حائز اهمیت است. وی اضافه کرد: ما امروز انتظار افزایش نسبی دما را داریم و از روز سه‌شنبه به بعد روند کاهشی دما را از نیمه شمالی کشور شاهد باشیم. رئیس مرکز...

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمدطه مهری با اشاره به اینکه طی سال گذشته در کشور یک هزار و 720 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است، گفت: این در حالی است که در نیمه نخست سال جاری مبلغ یک هزار و 300 میلیارد تومان زکات در سراسر کشور جمع آوری شده است.

خبرگزاری دانا

دعوت به وحدت و یگانگی مسلمانان و پرهیز از تفرقه، از دستورهای قرآن و سیره نبی اکرم (ص) و اولیای دین است. قرآن کریم مسلمانان را «امت واحده» خوانده و همه مسلمانان را به وحدت و پرهیز از تفرقه فرامی‌خواند.

وب‌گاه عصر ایران

طول تونل های زیرزمینی شهر بلقیس به 18 کیلومتر می‌رسد و جالب است که در آنها یک دستشویی و یک آسیاب وجود دارند.

خبرگزاری دانا

سردار اسماعیل فرجی گفت: نتیجه تشکیل مجمع عالی بسیجیان در خراسان شمالی طرح هایی هستند که تهیه و در اختیار مدیران دستگاه ها قرار می گیرد تا با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

خبرگزاری مهر

تایباد نوجوان 11 ساله تحت پوشش یک مؤسسه یتیم خانه تایباد به آغوش گرم خانواده خود در شهرستان یکه سعود استان خراسان شمالی بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

با یکی از دوستانم از استانی در غرب کشور به تهران آمدیم و هنگامی که مشاهده کردیم ماموران پلیس به صورت مداوم به دلیل اغتششات، مشغول مناطق درگیر در اغتشاشات هستند، تصمیم گرفتیم از خانه ها سرقت کنیم!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مانده کل تسهیلات قرض الحسنه شبکه بانکی در پایان مرداد ماه سال 1401، نسبت به مقطع مشابه سال قبل 1577.1 هزار میلیارد ریال (68.8 درصد) و نسبت به پایان سال قبل 9 .745 هزار میلیارد ریال (9 .23 درصد) افزایش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مانده کل تسهیلات قرض الحسنه شبکه بانکی در پایان مرداد امسال، نسبت به مقطع مشابه سال قبل 157.71 هزار میلیارد تومان معادل 68.8 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

مانده کل تسهیلات قرض الحسنه شبکه بانکی در پایان مرداد ماه سال 1401، نسبت به مقطع مشابه سال قبل 1577.1 هزار میلیارد ریال (68.8 درصد) افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

در حال حاضر 73 هزار و 100 واحد صنعتی و معدنی فعال با اشتغال بیش از 2 میلیون و 550 هزار نفر در کشور داریم که سهم مناطق آزاد از واحدها فقط 3.1 درصد و از اشتغال 5.5 درصد است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک ساختمان متروکه در پارک ارم خبر داد.