شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به نقش برجسته اساتید دانشگاه در تبیین و روشنگری افکار عمومی و به ویژه جوانان، آنان را به حضور فعال در صحنه دفاع از حقانیت نظام در تعامل و ارتباط نزدیک با دانشجویان فراخواند.

خبرگزاری دانا

حسین قاسم زاده با اشاره به اینکه باتوجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، تولید مرغ برای مرغداری‌ها صرفه اقتصادی ندارد، گفت: افزایش قیمت نهاده‌ها تولید را کاهش داده است و مرغدار حاضر نیست مرغ تولید شده را با این قیمت به فروش برساند.

خبرگزاری دانا

عقیل غلامی گفت: کوچ عشایر استان طی چند سال گذشته به علل مختلف از جمله تداوم کم بارشی ها و خشکسالی ها همچنین افزایش قیمت خوراک دام و پایین ماندن قیمت خرید دام زنده از دل مراتع به حاشیه شهرها و نه به سکونت گاه های دائم جانمایی شده برای آنان، نگران کننده شده است.

خبرگزاری دانا

طی روزهای گذشته مرغ در خراسان شمالی افزایش قیمت پیدا کرده است که ظاهرا به دلیل افزایش قیمت نهاده ها و نبود صرفه اقتصادی برای مرغدار، تولیدات کاهش پیدا کرده و عده ای نیز مرغ را قبل از کشتار از استان خارج می کنند و در سایر استان ها با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: سالیانه 4 میلیون ماموریت اورژانس به منازل مردم انجام می شود که نشان از ارتباط و اعتماد عمومی به اورژانس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، جعفر میعادفر، در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت قطب شمال شرق کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: سالیانه 4 میلیون ماموریت اورژانس به منازل مردم انجام می‌شود که نشان از ارتباط و اعتماد عمومی به اورژانس است. وی با بیان اینکه اورژانس فرای مرزبندی ها، در تمام زمان‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر، حدود 85 آمبولانس در استان های مختلف کشور دچار آسیب و از چرخه خدمات دهی به مردم خارج شدند، افزود: متأسفانه حدود 10 نفر از همکاران ما نیز دچار مصدومیت شدند.

خبرگزاری دانا

آیین افتتاح آبرسانی به هشت روستای کسبایرمجتمع شیرین دره بجنورد از توابع استان خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر، حدود 85 آمبولانس در استان های مختلف کشور دچار آسیب و از چرخه خدمات‌دهی به مردم خارج شد، گفت: متأسفانه حدود 10 نفر از همکاران ما نیز دچار مصدومیت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهرستان مرزی و ترکمن نشین راز و جرگلان با فرهنگ‌های مختلف و مناظر طبیعی دیدنی، و تاریخی کهن در استان خراسان شمالی قرار دارد؛ و مرکز آن شهر راز، است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: انواع پلاک خودرو در ایران که بر روی وسایل نقلیه از گذشته تاکنون قرار گرفته است. تقریباً از سال 1382 پلاک هایی بر روی خودروها نصب شدند که تنوع بیش تری دارند و برخی از آن ها رنگ و حروف متفاوتی دارند که نشان دهنده ویژگی خاصی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قیطاسی با بیان اینکه در جریان نا آرامی‌های روز‌های اخیر، تا امروز 17 شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شده است، اظهار کرد: در استان خراسان شمالی 5 شعبه بانک دچار آتش سوزی 90 تا 100 درصدی، در استان آذربایجان شرقی، 3 بانک دچار آتش سوزی 90 درصدی و در استان همدان 2 بانک دچار آتش سوزی 10 تا 20 درصدی شدند. همچنین در استان ایلام 4 بانک دچار...

خبرگزاری دانا

پیگیری مطالبات و خواسته‌ها حتی اگر به‌حق باشد، آنگاه که با ابزار خشونت، تخریب و وحشت پراکنی عمومی صورت بگیرد خلاف عقل و قانون خواهد بود و انگیزه و هدف را توجیه نخواهد کرد و ناآرامی و آشوب بر اقتصاد خرد و کلان کشور آثار کوتاه و بلند مدت غیر قابل جبرانی خواهد گذاشت که در نهایت این آثار به سفره مردم تحمیل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دکترین سیاست‌خارجی دولت سیزدهم تاکنون به امضاء بیش از 96 سند و تفاهم‌نامه مشترک بین ایران با سایر کشورها طی یکسال گذشته منجر شده است.