شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، 17 شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت 400 میلیاردی وارد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، 17 شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت 400 میلیاردی وارد کرده است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، 17 شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت 400 میلیاردی وارد کرده است.

خبرگزاری مهر

ردپای برخی سلبریتی ها در تحریک و دعوت مردم به آشوب به قدری نمایان است که رئیس قوه قضاییه ضمن انتقاد از این موضوع، دستور برخورد با عاملان اصلی و فرعی اغتشاشات اخیر را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه‌ترین نتایج گزارش عملکرد اجرای طرح یارانه دستمزد نشان می‌دهد که تاکنون بیش از 39 هزار نفر از کارجویان و متقاضیان در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 33 هزار و 512 نفر قرارداد بسته و جذب بنگاه شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج گزارش عملکرد طرح یارانه دستمزد نشان می‌دهد که تاکنون 39 هزار نفر از این طرح استقبال و در آن ثبت نام کرده‌اند و استان خوزستان با داشتن بیشترین آمار جذب شدگان و ثبت نام کنندگان در صدر استانهای متقاضی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شعبی که دارای خسارت جدی شدند فعالیت بانکی خود را در محل جدید آغاز کردند؛ همچنین باقی شعب این‌چنینی نیز فردا در محل دیگری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

خراسان شمالی، مهد پرورش اسب ترکمن در سرزمین ایران است، هر چند که این ظرفیت بالقوه ثروت ساز و اشتغالزا در استان فقط با تکیه بر غیرت عاشقان اسب محفوظ مانده اما پرورش دهندگان اسب در استان برای ادامه فعالیت خود دچار مشکلات بسیاری هستند که برای ادامه فعالیت خود خواستار توجه مسئولان اجرایی به حوزه شده اند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از 240 شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود 16 شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حمید رفیعی گفت: امسال 103 هیئت از خراسان شمالی برای حضور در مشهد مقدس ثبت نام کردند، که 15 هزار نفر در این 103 هیئت حضور دارند.

خبرگزاری دانا

هر ساله بعد از اربعین سیل عاشقان امام رضا (ع) در مسیر پیاده روی کربلا با پای پیاده قدم به میدان می گذارند و از استان خراسان شمالی که همسایه مشهد مقدس است عبور می کنند که فرصت خدمت رسانی به زائران برای ساکنان این استان به ارمغان می آید.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری از استان‌های معین و همجوار استان خراسان رضوی خواست تا برای مانور مهم خدمت‌رسانی شایسته به زائران بارگاه امام رضا (ع) و مسافران تعطیلات پایانی ماه صفر آمادگی کامل و تمرکز جدی بر نظارت تأسیسات گردشگری و اقامتی استان‌ها داشته باشند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد خدمات سفر از استان‌های معین و همجوار خراسان‌رضوی خواست تا برای مانور خدمت‌رسانی به مسافران تعطیلات ماه صفر آمادگی کامل و تمرکز بر نظارت تأسیسات گردشگری استان ها داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر از استان‌های همجوار استان خراسان‌رضوی خواست تا برای مانور مهم خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) آمادگی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

محسن توحیدی مقدم با اشاره به اینکه در خراسان شمالی 16 مرکز خدمات درمان اعتیاد را ارائه می دهند، گفت: در حال حاضر 439 نفر در این مراکز پذیرش و خدمات دریافت می کنند.