شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه تولید هدفمند و اجرای طرح های توسعه ای در فولاد اسفراین با قدرت عملی خواهند شد، اظهار داشت: تغییر سیاست تولید مجتمع صنعتی اسفراین از تناژ محوری به ارزش محوری و محصولات با ارزش افزوده بالا و تولید هدفمند و بازار پایدار، نقشه راه حرکت مجتمع صنعتی اسفراین خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ایمن سازی و توسعه فضاهای آموزشی از مهمترین وظایف وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که در این راه همواره خیرین نیز به کمک دولتمردان آمده اند تا فرایند تعلیم و تربیت آینده سازان کشور به نحو شایسته انجام شود.

خبرگزاری مهر

شاهرود - نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می‌دهد که در سه دهه اخیر 51 یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ‌های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد مشکلش را نداشتن حریف تمرینی در استان خراسان شمالی اعلام کرد و گفت که حتی گاهی با آدمک تمرین انجام می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در یک اتفاق کم‌نظیر یکی از همیاران محیط زیست کرمانشاه موفق به ثبت فیلمبرداری از یک قلاده کاراکال یا گربه سیاه گوش در پناهگاه حیات وحش قراویز شد.

خبرگزاری دانا

محمدباقر قاصری گفت: از تعداد 13 هزار و 900 ثبت نامی اربعین در خراسان شمالی، تاکنون 11 هزار و 300 نفر مرز مهران، 292 نفر مرز چذابه و 240 نفر نیز مرز هوایی را برای خروج از کشور انتخاب کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - گربه کاراکال یا سیاه گوش در روزهای گذشته در منطقه حفاظت شده قراویز توسط یکی از همیاران محیط زیست کرمانشاه مشاهده و ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سفر استانی بنده در ایام هفته دولت، سهم خراسان شمالی خواهد بود.

خبرگزاری دانا

حسین رسولی با اشاره به اینکه براساس پایش انجام شده در سال 1400 در استان خراسان شمالی، در مجموع 19هزار و 554 نفر بی سواد در سطح استان شناسایی شدند، گفت: شهرستان های فاروج، رازو جرگلان و مانه و سملقان بیشترین آمار بی سوادان استان را دارا هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ارتباط با کشور ترکمنستان در اولویت مسوولان خراسان شمالی قرار دارد و برای ارتباط دوسویه و مسالمت آمیز باید اشتراکات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شناسایی و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاران 2 کشور فراهم شود.

وب‌گاه فرارو

بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود 112 میلیون و 421 هزار تومان بوده‌است. تهرانی‌ها با متوسط درآمد سالانه 159 میلیون و 884 هزار تومان، پردرآمدترین و کرمانی‌ها با متوسط درآمد سالانه 71 میلیون و 128هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.

خبرگزاری دانا

امیر محمد نجاتی با اشاره به اینکه فضاسازی شهری در دستگاه‌ها در ایام هفته دفاع مقدس نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر باشد، گفت: ادارات و دستگاه‌ها تنها به نصب پرچم یا یک سنگر کفایت نکنند، بلکه خلاقیت به خرج داده و ایده‌های نو ارائه دهند.

خبرگزاری دانا

فریبا فکری با اشاره به اینکه کسری دارویی در برخی موارد کشوری بوده و مختص به خراسان شمالی نیست، گفت: تامین داروی بیمارستان ها در اولویت قرار دارد و تمام نیروها به جد پیگیر هستند که بیمارستان ها مشکل نداشته باشند و تاکنون مشکلی در این حوزه وجود نداشته است.

خبرگزاری مهر

بجنورد - 45 روز پس از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، مصوبات ابلاغ شده و برخی طرح‌ها همچون خرید حمایتی دام آغاز شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در 3 روز گذشته بیش از 10 نفر به علت مسمومیت با مصرف قهوه به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آن ها به مشهد اعزام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته منابع آگاه در 3 روز گذشته بیش از 10 نفر به علت مسمومیت با مصرف قهوه به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آن ها به مشهد اعزام شده است.