یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

گلخانه 28 هکتاری با اشتغال 350 نفره با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان خدابنده کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی امروز در استان زنجان ضمن شروع عملیات اجرایی طرح دانش‌بنیان تولید لوازم پزشکی خون، سامانه ستکا را نیز مورد بهره برداری قرار می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم «مهر سینمای ایران»، در چهار استان لرستان، زنجان، همدان و سمنان برگزار شد. محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی در رویداد لرستان از اهمیت برگزاری این برنامه و لزوم گام برداشتن به سمت سینمای بومی سخن گفت.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به نقش ارزنده خیرین در مدرسه‌سازی و تحقق اهداف تربیتی، عنوان کرد: باید تلاش کنیم از همه ظرفیت خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

خبرگزاری دانا

حسینی به لزوم برخورد قاطعانه قوای سه گانه با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم تاکید کرد و گفت: مطالبه امروز مردم، برقراری امنیت، برخورد قاطع با اغتشاشگران و حل مشکلات معیشتی است، بنابراین مسئولان باید به مماشات با اغتشاشگران پایان داده و امنیت در کشور را برقرار کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری عصر پنج شنبه در آیین افتتاح آموزشگاه 12 کلاسه زنده یاد بهروز عیوضی در زنجان با قدردانی از همراهی همه دست‌اندرکاران در ساخت این مدرسه، گفت: سواد معماری و زیبایی بصری باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر معماری منطقه و اصیل در ساخت مدارس استفاده شود ارزش مدرسه بیشتر می‌شود. وی با بیان اینکه مدارس باید برای دانش‌آموزان ایجاد آرامش...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: چهارمین دوره رویداد «رویازی» با حضور 12 گروه انیمیشن‌ساز در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انجام این مأموریت خطیر و ارزشمند به تنهایی توسط آموزش و پرورش امکان پذیر نیست، بیان کرد: تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب نیازمند همکاری شرکای دیگر از جمله اولیا به عنوان رکن اصلی تربیت و مجموعه‌ها، نهادها فرهنگی و مراکز آموزشی است.

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه نظارت مستمر بر کشتارگاه‌های دام و طیور در استان زنجان وجود دارد، گفت: روزانه قریب به یک و نیم تن گوشت که نباید وارد عرصه توزیع شود در سطح استان زنجان مورد معدوم سازی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

مرحله چهارم و پایانی لیگ برتر جاده آقایان در سال 1401 از تاریخ 22 آبان ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

امیر خلیلی‌خواه با بیان اینکه مردم استان قزوین 31 درصد از منابع خود را به تامین مسکن اختصاص می‌دهند، گفت: شاخص عمومی قیمت مسکن به اندازه سایر استان‌ها در استان قزوین رشد نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صادقی نیارکی تصریح کرد: رویکرد سازمان زندان‌ها به زندانیان مبتنی بر اصلاح و تربیت باشد، چرا که توجه به این مقوله مهم در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و عدم برگشت مجدد افراد به زندان بسیار موثر خواهد بود.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل محیط زیست استان زنجان گفت: اگر روند رها سازی پساب فراوری زیتون به محیط زیست ادامه دار باشد تا 10 سال دیگر زمینی برای زراعت در طارم وجود نخواهد داشت.