دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل محیط زیست استان زنجان گفت: اگر روند رها سازی پساب فراوری زیتون به محیط زیست ادامه دار باشد تا 10 سال دیگر زمینی برای زراعت در طارم وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری دانا

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری جشن ازدواج دانشجویی، گفت: جشن مفصلی در روز 24 بهمن‌ماه برای متقاضیان ازدواج دانشجویی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه حمله به مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ (ع) ضعف دشمنان را نشان می‌دهد گفت: دشمن برای اینکه حرکت برخی دانشجویان فریب خورده را تسریع کند اقدام به کشته‌سازی می‌کند، یا افرادی که در تصادف یا به مرگ طبیعی مرده است را به اغتشاشات و برخورد نظامی ارتباط می‌دهد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان گفت: طبق مستندات موجود دکتر پریسا بهمنی سوم آبان ماه جاری در یک حادثه رانندگی در تهران جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری مهر

چمن تاریخی و طبیعی سلطانیه زنجان به دلیل برداشت بی رویه منابع آب زیر زمینی و کاهش بارندگی ها در خطر نابودی قرار دارد و برای احیای دوباره چشم انتظار نتایج پژوهش های دانشگاه زنجان است.

خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه دو میلیارد تومان اعتبار به بخش کنترل بیماری‌ها و مبارزه با آفات در استان اختصاص یافت، اظهار داشت: بخشی از مبلغ مذکور برای خرید تجهیزات، نهاده‌های مورد نیاز برای کنترل آفات عمومی که بر عهده دولت است استفاده شد.

خبرگزاری مهر

در دو هفته اخیر چند نفر از نیروی انتظامی و نیروهای تامین امنیت توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند، درگیری هایی که خشونت چاشنی اصلی آن بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی گزارش‌های ارایه شده از سوی مرکز آمار نشان می‌دهد که هرچند تورم سالانه تا حدی مدیریت شده و لااقل سرعت رشد آن پایین آمده است اما در نهایت فشار معیشتی بر روی گروه‌های مختلف مردم ادامه دارد، فشاری که بخش مهمی از آن بر سفره مردم و کالاهای اساسی مورد استفاده آنها وارد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تاکنون کیفرخواست 25 پرونده در کرمان، 89 کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست 119 نفر در استان زنجان، کیفرخواست 105 پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست 55 نفر در استان قزوین، کیفرخواست 110 نفر در استان کردستان، کیفرخواست 315 نفر در استان تهران و کیفرخواست 201 متهم در استان البرز در ارتباط با اغتشاشات اخیر صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران از صبح آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیفرخواست بازداشت شدگان اعتراضات اخیر در دادسراهای استان های مختلف براساس مستندات موجود در حال صدور است.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون کیفرخواست 25 پرونده در کرمان، 89 کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست 119 نفر در استان زنجان، کیفرخواست 105 پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست 55 نفر در استان قزوین، کیفرخواست 110 نفر در استان کردستان، کیفرخواست 315 نفر در استان تهران و کیفرخواست 201 متهم در استان البرز در ارتباط با اغتشاشات اخیر صادر شده است.

وب‌گاه الف

نخستین جلسه دادگاه دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در تهران برگزار شد.