یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران از صبح امروز آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین جلسه دادگاه دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر در تهران برگزار و در آن برای متهمی که با خودرو افسران پلیس را زیر گرفت و یک مامور را به شهادت رساند، اشد مجازات درخواست شد. همچنین در این دادگاه اقدامات یکی از لیدرهای اغتشاشات پاکدشت شرح داده شد.

خبرگزاری مهر

با دستور رئیس قوه قضائیه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در دادسرا‌های استان‌های مختلف براساس مستندات موجود در حال صدور است. تاکنون کیفرخواست 25 پرونده در کرمان، 89 کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست 119 نفر در استان زنجان، کیفرخواست 105 پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست 55 نفر در استان قزوین، کیفرخواست 110 نفر در استان کردستان، کیفرخواست 315 نفر در استان تهران...

خبرگزاری دانا

معاون محیط‌زیست طبیعی، اداره محیط زیست استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ مجوزی برای صید ماهی در سد تهم وجود ندارد، گفت: با متخلفانی که وارد سد تهم شده و اقدام به صید ماهیان این سد می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ستکا از سه هفته گذشته در زنجان راه‌اندازی شده است، گفت: توزیع مرغ گرم با سامانه ستکا در استان در حال انجام است.

خبرگزاری دانا

از جمله اهداف رزمایش اخیر سپاه، توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید و پیام‌های آن برای کشورهای دوست، پیام صلح و دوستی و برای دشمنان این است که هرگونه تهدید را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن از دهه هشتادی‌ها هراس دارد، گفت: دشمن سعی می‌کند با دروغ و فریب دهه هشتادی‌ها و با بهانه اعتراض از این دهه استفاده ابزاری نماید.

خبرگزاری دانا

مدیر توسعه بازرگانی استان قزوین با اشاره به مجموع صادرات محصولات کشاورزی استان قزوین در سال جاری گفت: این میزان برابر10000.203 تن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

با وجود الزام دولت به اجرای طرح کالابرگ، اما همچنان اجرای این طرح در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و زمان مشخصی برای اجرای آن از سوی مقامات اعلام نمی‌شود

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور اظهار داشت: امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم و تردیدی ندارم که در این جنگ اراده‌ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان به دنبال فتنه‌گری و کند کردن این پیشرفت در کشور بودند، گفت: رخلاف تصورات دشمنان قطار پیشرفت کشورمان با شتاب بالا در حرکت است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان دارم که اراده پولادین، شور، شعور و بصیرت مردم همچنان که تا کنون کشور را به پیش برده، بعد از این هم به کوری چشم دشمن کشور را به پیش خواهد برد، گفت: امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم و تردیدی ندارم که در این جنگ اراده‌ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در کنار تولید برق، مدیریت مصرف جزو اولویت‌هایی بود که بتوانیم از ظرفیت نیروگاهی کشور حداکثر استفاده را داشته باشیم، گفت: در تابستان امسال ضریب آمادگی نیروگاهی کشور 98 درصد بود.