یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار داشت: امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم و تردیدی ندارم که در این جنگ اراده‌ها پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام رئیسی راه حل مقابله با فتنه و توطئه را تلاش و فعالیت دانسته و راه پیشرفت کشور را امید آفرینی برای مردم و ناامید کردن دشمن معرفی کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: سخنگویان آمریکا رسما اعلام کردند که تحریم سراسری تاثیر نداشت و به دنبال فتنه گری و کند کردن این پیشرفت بودند، که به تحلیل مقام معظم رهبری این تحریم ها به خاطر پیشرفت کشور بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با حضور در محل نیروگاه سیکل ترکیبی آریان 2 زنجان، دستور افتتاح رسمی واحدهای گازی اول و دوم این نیروگاه به ظرفیت تولید 366 مگاوات را صادر کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت برق کشور گفت: 6 هزار مگاوات برق تولید و به ظرفیت برق کشور در سال اول دولت سیزدهم اضافه شد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه این نیروگاه در غرب زنجان است و این منطقه ازنظر توسعه نسبت به سایر بخش‌های زنجان عقب‌تر است، گفت: برای جنوب استان برنامه‌هایی را داریم و خوشبختانه امسال هزار و 400 میلیارد تومان از جنوب استان زنجان گندم خریداری کردیم و این امر بر ضریب جینی استان تأثیرگذار خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی به استان زنجان دو واحد گازی 183 مگاواتی نیروگاه آریان توسط رئیس‌جمهور افتتاح و واحد دو بخار نیروگاه فردوسی مشهد به ظرفیت 160 مگاوات، واحد بخار نیروگاه هریس آذربایجان‌شرقی به ظرفیت 180 مگاوات، واحد سه بخار نیروگاه جهرم فارس به ظرفیت 160 مگاوات و واحد دو بخار نیروگاه ارومیه با ظرفیت 160 به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: طی هشت ماهه گذشته این سازمان تولید پنج خودروی غیر ایمن و پر عیب را در کشور متوقف کرد.

خبرگزاری مهر

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان 6 واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و 26 مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری گفت: دشمن وقتی در همه توطئه‌هایی که برای تحریم و تهدید و فشار حداکثری علیه کشور شکست خورد به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور رفت تا جلوی پیشرفت و تولید کشور را بگیرد.

خبرگزاری دانا

امروز دشمن شخصی را که در یکی از شهر های کشور در اثر سانحه رانندگی فوت شده بود را به عنوان یک فرد کشته شده در اغتشاشات معرفی می کند تا اهداف شوم خود را دنبال کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: طی هشت ماهه گذشته این سازمان تولید پنج خودروی غیر ایمن و پر عیب را در کشور متوقف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تولید پنج خودروی غیر ایمن و پر عیب در کشور متوقف شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از 2415 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.0 درصد افزایش...

خبرگزاری دانا

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح یک نیروگاه با استقبال مسئولان وارد زنجان شد.

وب‌گاه الف

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر یک روزه وارد زنجان شد.