دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

روز اول رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه دختران در استان زنجان برگزار شد و نفرات برتر آن معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خسارات به فرمانداران همه شهرستان‌ها آماده‌باش داده شده است، گفت: به همه مسؤولان شهرستان گفته شده که تا عبور این شرایط جوی از شهرستان خارج نشوند.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: چرا سهرورد همچون قونیه قطب و قبله عاشقان عرفان نشود درحالی که بر روح و روان مولانا مؤثر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هر جایی که محرومان و مستضعفان مسکن می‌خواهند باید به آن‌ها خانه بدهیم زیرا مال امام را به فرد درستش داده‌ایم.

خبرگزاری مهر

همایش ملی «بزرگداشت شیخ اشراق» توسط معاونت پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری ستاد ملی بزرگداشت سهروردی با حضور جمعی از استادان و پژوهشگران کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

اردوی آماده سازی تیم بدمینتون جوانان پسر از 3 مردادماه در شهرستان خدابنده استان زنجان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال (رده امید) دختران پنج شنبه و جمعه 6 و 7 مرداد در استان زنجان برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نسبت به دوره قبل، تقریباً دارای رشد 100 درصدی روبرو بوده و در فضایی بالغ بر 15هزار متر برگزار می شود.

وب‌گاه عصر ایران

دکترین رفتار سیاسی سپاه، مهم‌ترین سند بالادستی است که کیفیت رفتار سیاسی سپاه و پاسداران را تعیین کرده و رفتار سپاه را قاعده‌مند می‌کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌هایی که پیگیری می‌شود این است که کارخانجاتی که در تملک بانک‌ها هستند، هرچه سریع‌تر تعیین و تکلیف شود، گفت: این امر باید یا توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری و یا مولدسازی خود بانک به تولید برسند.

خبرگزاری دانا

چهارمین جلسه شورای اداری استان زنجان به ریاست استاندار و با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار و ساخت 7 باب مدرسه ظرف 2 سال آینده در استان زنجان و همچنین تامین 38 هکتار زمین برای انتقال زندان مرکزی زنجان به خارج از شهر از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه گاهی خیلی‌ها دچار شرک اصغر یا همان شرک در عمل می‌شوند، گفت: شرک در عمل این است که کار، خدایی است اما آن را برای دلخوشی دیگران انجام دهیم که این نوع شرک، تمام اَعمال را نابود می‌کند.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: جوجه‌های مازاد مرغداری‌ها که بیشتر از نژاد آرین هستند برای جلوگیری از معدوم‌سازی بین اقشار کم‌درآمد در سطح استان توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان گفت: روز گذشته اعلام شد فردی جهت شنا وارد سد حسن ابدال شده است و احتمال غرق شدگی وی وجود دارد با اینکه اقدام احیا انجام شد اما متاسفانه این فرد فوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم همزمان با عید سعید غدیر از گنبد سلطانیه بازدید کرد.