دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تاکنون، وضعیت همکاری صنایع و کشاورزان مطلوب بوده است، گفت: در صورت ادامه همکاری مشترکین به ویژه مشترکین تجاری و خانگی احتمال خاموشی وجود نخواهد داشت و مشترکانی که صرفه‌جویی کنند پاداش خواهند گرفت.

خبرگزاری دانا

رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه کاهش مایعات در بدن سبب گرمازدگی می‌شود، گفت: متأسفانه بیشتر افراد به علت مراجعه دیرهنگام به پزشک دچار عوارضی می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها از بین رفتن کلیه‌هاست.

وب‌گاه الف

ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: براساس آمار فصل بهار، استان زنجان با نرخ بیکاری 5.4 درصد کمترین بیکاری در بین استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: براساس آمار فصل بهار، استان زنجان با نرخ بیکاری 5.4 درصد کمترین بیکاری در بین استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری دانا

مازندران قهرمان مرحله سوم لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران شد

خبرگزاری مهر

دستیار وزیر فرهنگ در جلسه هم اندیشی ستاد گرامیداشت حکیم سهروردی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرفی شایسته مفاخر ایرانی اهتمام ویژه‌ای دارد.

وب‌گاه عصر ایران

امروزه تب مالت در افرادی که با دام هیچ ارتباطی ندارند نیز دیده می‌شود که علت آن مصرف فرآورده هایی مانند شیر سنتی، سرشیر، پنیر تازه و بستنی سنتی است.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: احداث اولین مجتمع تکثیر ماهی سالمون نروژی کشور در شهرستان ماهنشان در حال امکان‌سنجی می باشد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در طول هفته‌های گذشته تعدادی از کودکان در استان به بیماری ویروسی مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شدند اما خوشبختانه اثری از وبا نبود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هشتاد و دومین نشست علمی - تخصصی به همت مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با مدیریت علمی حمید رضا عدل؛ مشاور امور فنی - اجرائی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی: رامین میرزایی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان و نادر مالکی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان، برگزار شد. در ابتدای این نشست علمی حمید رضا عدل؛...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین تجلیل از سردار حاج «ابراهیم جباری» فرمانده سابق سپاه ولی امر (عج) در مرکز همایش‌های فرهنگسرای بهاران برگزار شد.

خبرگزاری دانا

کرمان میزبان دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده آقایان شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در رابطه با رعایت دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسئولان و شهروندان غفلت شد، گفت: متاسفانه پس از موج ششم، مسئولان نیز در جلسات رسمی از ماسک استفاده نمی‌کنند با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت، مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

خبرگزاری دانا

حجاب و عفاف در جامعه در حال سقوط آزاد است که باید با ارائه راهکار‌های درست وضعیت بهبود یابد، این در حالی است که در طول سال‌های گذشته سیاست‌گذاری‌هایی در این حوزه انجام شده اما به مرحله اجرا نرسیده است.