دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با تاکید بر ضرورت بازنگری قانون تشکیل این سازمان گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای غیرتخصصی، اعتماد اجتماعی را کمرنگ کرده و فهرست روانشناس‌نماها با هدف جلوگیری از تخریب اعتماد ملی منتشر شد.

وب‌گاه ورزش سه

اولین دوره رسمی کارگاه فانکشنال ترینینگ کشور پیش نیاز دوره مربیگری این رشته در تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

شهروندان برای واریز نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود از اصالت موسسه خیریه و شماره حساب ارائه شده اطمینان حاصل کنند و از واریز مبالغ به حساب‌های اشخاص خودداری کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت رالی و موتورسواری استان زنجان گفت: ورزشکاران فعال در حوزه موتورسواری به دلیل غیرفعال بودن پیست‌های موتورسواری آفرودها تمرین می‌کنند.

خبرگزاری دانا

مهدی میناخانی با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون و پژو 405، گفت: راننده پژو 3 نفر را به کام مرگ کشاند.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج زنان کشور گفت: قوانین ما در موضوع فرهنگی مربوط به پوشش و عفاف و حجاب، دستاویز مطامع سیاسیون شده و از آن به‌عنوان جلب حمایت و نظر دیگران استفاده می‌کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه تشخیص برخی علایم بیماری فقط توسط کارشناسان دامپزشکی امکان‌پذیر است، گفت: مردم برای اطمینان از سلامت دام جهت قربانی به میادین عرضه دام تحت نظارت دامپزشکی مراجعه کنند.

خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام محمدباقر (ع) در سخت‌ترین شرایط دست از جهاد علمی نکشیدند و ایشان الگوی شیعیان در جهاد و تلاش علمی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حادثه رانندگی برخورد رخ به رخ یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو 405 در محور ارتباطی شهرستان خدابنده، سه نفر کشته شدند.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: بی‌عفت کردن دختران و زنان جامعه و انحطاط جامعه بسیار حایز اهمیت است و هرگاه این امر اتفاق بیفتد دیگر خانواده جایگاه و شانی نخواهد داشت و جامعه‌ای که در آن خانواده شان و منزلت خود را از دست دهد متلاشی خواهد شد و این واقعیتی است که در طول تاریخ به طور مداوم تجربه کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حادثه رانندگی برخورد رخ به رخ یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو 405 در محور ارتباطی شهرستان خدابنده، سه نفر کشته شدند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بیان اینکه در ثبت نام پایه اول ابتدایی مشکلات بسیار کمتری نسبت به سالهای گذشته داشتیم، گفت: در مقطع متوسطه شاهد مشکلاتی به خصوص در منطقه گلشهر هستیم.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش همگانی و رایگان در بوستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: در بیش از 50 بوستان سراسر استان ورزش همگانی صبحگاهی و عصرگاهی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اگرچه سوادآموزی حائز اهمیت است اما کودکان بازمانده از تحصیل باید به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه عادی انگاری بیماری کرونا سبب شده تا تعداد مبتلایان روند رو به رشد داشته باشد گفت: احتمال شروع پیک جدید بیماری دور از انتظار نیست.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن بیماران کلیوی کشور گفت: پیوند کلیه در سال 1400 بیش از 900 مورد انجام شده که نسبت به سال 99 که 600 مورد بوده افزایش داشته است.