دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان گفت: روز گذشته اعلام شد فردی جهت شنا وارد سد حسن ابدال شده است و احتمال غرق شدگی وی وجود دارد با اینکه اقدام احیا انجام شد اما متاسفانه این فرد فوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم همزمان با عید سعید غدیر از گنبد سلطانیه بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت بهار، تصاویری از سلفی گرفتن مردم با رئیس دولت نهم و دهم منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت بهار، تصاویری از سلفی مردم با رئیس دولت نهم و دهم منتشر کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه واقعه غدیر خم در واقع نهادینه کردن اصل امامت و ولایت در دین مبین اسلام است، گفت: از واقعه غدیر خم با آیاتی که در قرآن کریم آمده به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت‌ها یاد شده است.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگ و تمدن ایرانیان مسلمان، طی هفت سده، از آن سوی اورست تا کرانه‌های اطلس، حاکم بلامنازع بوده است. پیگیری گسترش و نفوذ زبان فارسی در این سرزمین‌ها، راوی این ماجرای حیرت‌آور و مکتوم است.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل نظام پزشکی با بیان اینکه اغلب پزشکان دارای پروانه مطب در بخش دولتی و یا خصوصی و آزمایشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند، افزود: 70 هزار و 800 پزشک دارای پروانه مطب هستند که اغلب کارتخوان دارند و کارتخوان آن‌ها به پرونده مالیاتی متصل است.

خبرگزاری دانا

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اینکه آمار قصور پزشکی در کشور ما نسبت به سایر کشور‌ها کمتر است، گفت: سال گذشته 7 هزارو 500 پرونده قصور پزشکی داشتیم که در 82 درصد موارد به نفع بیمار رای دادند.

خبرگزاری دانا

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان گفت: بازسازی واقعه غدیر امسال در زنجان اجرا نمی‌شود اما برنامه‌های دیگری به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

با اینکه مدیر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان وعده تامین آب شرب روستای جوجرگان تا آخر تیرماه را داده بود اما این وعده به سرانجام نرسید و هیچ اقدام راسخی در این باره انجام نشد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین گروه حجاج زنجانی امروز ساعت 15:40 دقیقه از فرودگاه زنجان وارد استان می‌شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا گفت: صیانت از جایگاه دستگاه قضا و پیشگیری از نفوذ افراد با نگاه های حرام و منحرف به مجموعه، با قوت در دستور کار مجموعه حفاظت و اطلاعات قرار دارد.

خبرگزاری دانا

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول تابستان 11 دوره آموزشی و تربیتی برای بسیجیان برگزار می‌شود، گفت: این 11 دوره برای یک هزار و 200 نفر از ارکان تربیتی صالحین طراحی شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه امسال دانشجویان استان زنجان به صورت متمرکز به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند، گفت: پیگیری ارائه تسهیلات به دانشجویان جهت حضور در بزرگترین رزمایش شیعیان جهان در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذاو داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح "دارویار" از 23 تیرماه در کشور، گفت: هدف این طرح افزایش تعداد داروهای تحت پوشش بیمه و کاهش هزینه‌های بیماران است.