دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجاب و عفاف در جامعه در حال سقوط آزاد است که باید با ارائه راهکار‌های درست وضعیت بهبود یابد، این در حالی است که در طول سال‌های گذشته سیاست‌گذاری‌هایی در این حوزه انجام شده اما به مرحله اجرا نرسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: باشگاه هریاس مقصر اتفاق رخ داده برای کوهنوردان نیست و ما پیگیر حل مشکلات‌شان هستیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به واژگونی امروز اتوبوس در زنجان گفت: اتوبوس مسافربری واژگون شده در جاده زنجان سه کوهنورد را به کام مرگ کشاند و 14 کوهنورد دیگر در این حادثه زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: سیاست قیمت‌گذاری کالا و خدمات با دخالت دولت در سازوکار بازار و قیمت‌گذاری دستوری شاید در کوتاه مدت به کنترل قیمت و حمایت موقت از مصرف کننده منجر شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس درجلسه علنی امروز در نطق‌های میان دستور خود به موضوعاتی همچون گرانی کالا‌ها پرداختند که در این گزارش می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به واژگونی امروز اتوبوس در زنجان گفت: اتوبوس مسافربری واژگون شده در جاده زنجان سه کوهنورد را به کام مرگ کشاند و 14 کوهنورد دیگر در این حادثه زخمی شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدعلی عظیمی اظهار کرد: متاسفانه ساعت 6:10 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس که از مرز بازرگان به سمت تهران در حل تردد بود به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده در کیلومتر 30 اتوبان زنجان - تبریز واژگون شد. وی تصریح کرد: در این حادثه 3 نفر از مسافران که دو زن و یک مرد بودند بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست دادند و 16 نفر نیز...

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه صنایع بالا دستی و پایین دستی از تامین خوراک ماهی تا فرآوری ماهی در استان بسیار کم است، گفت: سرمایه‌گذاران کمی تمایل به کار و سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در 30 کیلومتری این استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

صبح امروز حوالی ساعت شش صبح، یک دستگاه اتوبوس که از مبدأ بازرگان به مقصد تهران در حال حرکت بود در 30 کیلومتری شهر زنجان واژگون شد و متأسفانه سه نفر از هموطنانمان که یک نفر راننده و دو نفر خانم بودند فوت و 16 نفر دیگر شامل شش نفر زن و 10 نفر آقا مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در 30 کیلومتری این استان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در 30 کیلومتری این استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در 30 کیلومتری این استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه زنجان به تبریز سه فوتی و 14 مصدوم بر جا گذاشت.