دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در آزاد راه زنجان - تبریز 14 مصدوم بر جای گذاشت و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر از اولین دقایق حادثه با حضور در صحنه به مصدومان امداد رسانی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دلال‌بازی در بازار بی‌مشتری خودرو، کمای موقت دلار غیر رسمی و دولت سیزدهم توانست پس از یک دهه روند رشد نقدینگی را متوقف کند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تشکیل چندین پرونده جنایی مشابه که در همه آنها مردانی همسر و اعضای خانواده زن‌شان را قربانی کرده‌اند، زنگ خطری درباره اختلافات حل‌نشده خانوادگی است و نشان می‌دهد این مشکلات می‌تواند حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد علی زلفی‌گل: اساتیدی که در شرکت‌های دانش بنیان و همینطور کارهای فناورانه و تحقیقات کاربردی فعالیت می‌کنند مشمول ارتقای پایه هستند. همینطور دیگر اساتید علاوه بر ترفیع خود، سالانه می‌توانند دو پایه ارتقا یابند.

خبرگزاری دانا

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه زنجان در خیلی از زمینه‌ها در سطح کشور منحصربه‌فرد است، گفت: دانشگاه زنجان، مستحق تبدیل شدن به دانشگاه برتر بین‌المللی را دارد.

خبرگزاری دانا

نشست مشترک محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مدیران دانشگاه زنجان، ظهر امروز (دوشنبه 20 تیر) در محل این دانشگاه برگزار شد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ورود محموله جدید کاغذ در روزهای آینده با حمایت‌های رئیس جمهور خبرداد و گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها طوری انجام شود که در تولید کاغذ به خودکفایی برسیم.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای سفری یک روزه وارد استان زنجان شد.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدم رعایت دستورات الهی از جمله عفاف و حجاب حتماً شجاعت نیست بلکه هتاکی است، گفت: هتک حرمت دستورات الهی با هیچ منکری نمی‌تواند شجاعت قلمداد شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - محمد اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز عید قربان و به مناسبت دهه ولایت و امامت و برای شرکت در مراسمی به همین مناسبت در جوار بقعه قیدار نبی، وارد شهرستان خدابنده در استان زنجان شد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 17 تیر) گفت: 115 میلیون و 645 هزار و 639 سهم و حق تقدم سهام طی مدت مذکور در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و رها شدن آلودگی ناشی از ذبح دام در محیط عمومی شهروندان از ذبح نذور و قربانی خود در معابر عمومی و محل‌های نامناسب خودداری کنند.

وب‌گاه الف

الف / به همت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نخستین نکوداشت مفاخر میراث فرهنگی ایران تحت عنوان «چهره های ماندگار میراث فرهنگی» برگزار شد. اتفاقی که بار دیگر امید را در دل بزرگان این مرز و بوم زنده کرد و نشاطی به علاقمندان میراث فرهنگی این کشور کهن بخشید.

خبرگزاری دانا

رئیس امور معادن سازمان صمت استان زنجان گفت: سهم یک درصدی از درآمد معادن استان در سال 99 که توسط شورای معادن مصوب شده مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان است که امسال وصول خواهد شد و در مناطق هدف هزینه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: منابع طبیعی طبق قانون رفتار می‌کند و بدون توجه به قانون زمین در اختیار کسی قرار نمی‌دهد، با این حال طبق قانون اراضی که در حریم شهر قرار دارد به راه و شهرسازی منتقل و اراضی که در حریم روستا قرار دارد نیز در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با تاکید بر ضرورت بازنگری قانون تشکیل این سازمان گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای غیرتخصصی، اعتماد اجتماعی را کمرنگ کرده و فهرست روانشناس‌نماها با هدف جلوگیری از تخریب اعتماد ملی منتشر شد.