دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدتی است که ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت به زبان‌ها افتاده و والدین نیز به این دلیل اقدام به افتتاح حساب برای فرزندان خردسال خود می‌کنند اما تاکنون هیچگونه دستورالعملی در این رابطه ابلاغ نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

صدیقه شریف‌پور از هنرمندان ماندگار حوزه تئاتر استان زنجان بود که این استان شاهد نقش‌آفرینی‌های هنرمند فقید بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدیقه شدیف‌پور از هنرمندان ماندگار حوزه تئاتر استان زنجان درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از مصدومیت 9 نفر به دلیل برخورد یک دستگاه مینی بوس به صخره در جاده امام زاده ابراهیم شهرستان شفت خبر داد.

خبرگزاری دانا

مردم استان زنجان همواره پای ثابت جانفشانی و ایستادگی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب بوده و در این مسیر از جنایت‌های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا نیز بی‌نصیب نمانده‌اند که تقدیم شهدای ترور و مدافع حرم نمونه‌ای از آن است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 10 تیر) گفت: 184 میلیون و 431 هزار و 919 سهم و حق تقدم سهام طی مدت مذکور در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه انباشت زیادی از قوانین در حوزه صنعت و معدن وجود دارد گفت: 245 قانون در حوزه صنعت و معدن در حال منسوخ و حذف شدن است.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: هم‌اکنون بروز بیماری تب دانگ در جده و مدینه مشکل جدی و مهم بهداشتی عربستان صعودی شده است و متاسفانه بیماری تا مرز‌های ایران نیز رسیده است.

خبرگزاری دانا

دیر‌کل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه به اندازه کافی ساختمان و زیر‌ساخت برای انجام کار‌های فرهنگی وجود دارد، گفت: البته کمبود سرانه فرهنگی در استان وجود دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از افتتاح خانه هلال مرکز مدیریت حوزه علمیه خبرداد و گفت: این راه اندازی با هدف توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث انجام شد.

خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه روش مبارزه بیو‌لوژیک مصرف سم را در محصولات کشاورزی کاهش می‌دهد، گفت: محصولات تولیدی در این روش مبارزه از سلامت بیشتری نسبت به محصولاتی که در آنها سم استفاده شده دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه سهمیه آرد هیچکدام از نانوایی‌ها کاهش نیافته است، گفت: زمان اجرای طرح جدید عرضه نان در زنجان هنوز اعلام نشده است.

خبرگزاری دانا

بازرگان با بیان اینکه به غیر از پروژه‌های ملی 55 ناتمام در استان زنجان وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

خبرگزاری دانا

جنایت‌های مختلف آمریکا در سطح دنیا و متعاقب آن در کشورمان و دشمنی دیرینه این رژیم جنایتکار علیه ملت مظلوم ایران اسلامی سبب شده که از 6 تا 12 تیر به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شود.