دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مصادیق جهاد تبیین، افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی برای نسل‌های امروزی است تا تبیین کنیم که آنچه واقعیت است را آمریکایی‌ها کاملا برعکس جلوه می‌دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

گیاه ریحان نیز به کبد و کلیه‌ها کمک می‌کند تا سموم ساخته شده را از بین ببرند. در واقع مصرف ریحان برطرف کننده مشکلات و عفونت‌های گوارشی است. علاوه بر این، به عنوان یک دیورتیک برای از بین بردن هرگونه سم مخفی از خون شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی زوج‌های نابارور گفت: محدودیتی در ارائه خدمات به زوج‌های نابارور وجود ندارد به‌طوری که قبلاً خدمات در قالب 4 بسته خدمتی و با یک مبلغ مشخصی ارائه می‌شد اما اکنون محدودیتی در هزینه و خدمات وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه تعویض روغن استان زنجان با تاکید به کمبود روغن موتور در زنجان، گفت: روغن موتور تا به دست خریدار برسد افزایش قیمت 100 درصدی پیدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهد با کمک به ساخت بنایی در بزرگداشت شیخ اشراق در سهرورد زنجان، گردشگران علمی و عرفانی را به این منطقه جذب و آنجا را تبدیل به قطب گردشگری کند.

خبرگزاری دانا

فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان امروز آغاز شد که استان زنجان به عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی این فعالیت‌ها انتخاب شده است.

خبرگزاری دانا

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سیاست کلی برنامه‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش، مشارکت حداکثری دانش‌آموزان است، گفت: برگزاری سفرهای تربیتی یک‌روزه و برگزاری اردوی زیارت‌اولی‌ها برای دانش‌آموزان مناطق کمتربرخوردار و محروم در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در طول سال منهدم شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید براینکه صرفه‌جویی در مصرف آب منحصر به یک هفته نیست گفت: روستاهای دارای مشکل آب را تقسیم‌بندی کرده‌ایم که 86 روستا دارای تنش دائم آبی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس فتای استان زنجان تاکید کرد: شهروندان گرامی اخبار و اطلاعات مربوط به واریز هرگونه یارانه معیشتی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را از طریق رسانه‌های ملی و رسمی کشور پیگیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فنای استان زنجان تاکید کرد: شهروندان گرامی اخبار و اطلاعات مربوط به واریز هرگونه یارانه معیشتی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را از طریق رسانه‌های ملی و رسمی کشور پیگیری کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، توسعه خدمات درمانی با رویکرد عدالت در دسترسی به خدمات و کاهش پرداخت از جیب مردم را از اولویت‌های اساسی بخش درمان تأمین اجتماعی دانست.

خبرگزاری دانا

در جریان برگزاری همایش سالانه قوه قضائیه، بیش از 240 نفر از شخصیت‌ها و مسؤولان برگزیده دستگاه قضا اعم از مدیران، مسؤولان، قضات و کارمندان، مورد تجلیل قرار گرفتند.