سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: 90 برنامه فرهنگی، ترویجی و تبلیغی در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به مناسبت سوم خرداد اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عنایت خداوند متعال، آمادگی روحی و جسمی رزمندگان اسلام، اخلاص، وحدت و فرماندهی امام خمینی (ره)، حضور مردم در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل در قالب نهاد مقدس بسیج از جمله دلایل پیروزی عملیات بیت المقدس بود.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به فساد و رانتخواری به سبب تخصیص ارز در دولت قبل گفت: فساد اقتصادی و رانتخواری ادامه داشت تا اینکه دولت سیزدهم، کمر همت را بست و آستین‌ها را بالا زد و آنچه که پیشینیان نکرده بودند را انجام می‌دهد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات کشوری ملیله‌سازی که قرار بود از 10 تا 12 خرداد به میزبانی زنجان برگزار شود به دلیل آلودگی هوا به 20 تا 22 خرداد موکول شد.

خبرگزاری دانا

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی، آلودگی هوا تا پنج‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت، گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان عصر امروز (سه‌شنبه 3 خرداد) برگزار می‌شود که در ان نسبت به نحوه فعالیت مدارس و ادارات در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

خبرگزاری دانا

بیماری تب کریمه کنگو در سطح کشور در حال گسترش است و چندین تن در استان‌های مختلف کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند؛ دامپزشکی استان زنجان نیز در خصوص احتمال شیوع این بیماری هشدار صادر کرده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 52 درصد از خانه‌های روستایی کشور مقاوم سازی و نوسازی شده است و در افق 1410 جشن پایان مقاوم سازی منازل روستایی به صورت ملی در کشور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان برای مردم از اهداف دولت الکترونیک است، گفت: در حوزه دولت الکترونیک هدف مطلوب این است افراد و کسب‌وکار‌ها بتوانند از منازل خود در کوتاه‌ترین زمان با آسان‌ترین شرایط خدمات خود را از دستگاه‌های دولتی دریافت کنند.

خبرگزاری دانا

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر میزگردی با حضور چند تن از فرماندهان و رزمندگان قزوینی دوران دفاع مقدس با موضوع" مروری بر نقش رزمندگان سپاه و بسیج استان قزوین در عملیات فتح خرمشهر" در قزوین برگزار شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بیشتر بود، گفت: خداوند این صداقت را در ملت ایران و رزمندگان اسلام دید و نصرت خود را بر ما نازل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

برای اولین بار، باید فرهنگ لغات نظام اداری را تالیف کنیم و توضیحات هر کلمه را جلوی آن بنویسیم تا مشخص شود که به عنوان نمونه، فرق سِمت با پست، پست با شغل، تفاوت شغل با کار و کار با وظیفه چیست چون این موارد باید به صورت مشخص تعریف شوند.

وب‌گاه عصر ایران

روز سه شنبه 3 خرداد ماه همه مراکز آموزشی (دانشگاه‌ها، فنی و حرفه‌ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: 36 درصد پُست‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان بلاتصدی هستند.

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی و اداری با اشاره به راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا که از 10 خرداد برای تمام مردم قابل دسترسی خواهد بود، گفت: نخبگان در سیستم اداری جذب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

فرمانده تیپ زرهی 216 ارتش زنجان با بیان اینکه چهارچوب پادگان و ستاد نظامی ارتش زنجان در همین محل کنونی حفظ می‌شود و قابلیت جابه‌جایی ندارد، گفت: در آینده بعد از زیرسازی‌ها و رفع معارض زمین، زاغه مهمات و میدان تیر ارتش به خارج از شهر انتقال خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به گفته رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، هدف مهم دولت سیزدهم در بخش اقتصاد تحقق رشد 8 درصدی در سال‌جاری است.