سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: هدف مهم برای دولت سیزدهم، تحقق رشد 3.5 درصدی از محل بهره‌وری است چرا که 3.5 درصد از رشد اقتصادی باید از این محل اتفاق بیفتد.

خبرگزاری دانا

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب ما مردمی است، گفت: شعار دولت سیزدهم نیز «دولت مردمی» است و الگوی حکمرانی را باید تغییر دهیم چرا که حکمرانی ما خیلی بروکرات‌زده شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: تورم و بی‌عدالتی در پرداخت‌ها و تفاوت‌ها در این زمینه، کارمندان و البته همه مردم را آزار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: هدف مهم دولت سیزدهم در بخش اقتصاد تحقق رشد هشت درصدی در سال جاری است که 3.5 درصد از این میزان رشد از محل بهره وری محقق خواهد شد.

خبرگزاری دانا

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با قومیت‌گرایی و تیم‌بازی و نگاه صرفاً تحزبی، پیشرفت و ارتقا که از منویات رهبر انقلاب است، محقق نمی‌شود که متاسفانه از دولت قبلی تاکنون از انتصابات عالی تا سطوح پایین‌تر مدیریت شهری، ساری و جاری بوده است.

خبرگزاری دانا

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم قاتل دو محیط‌بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیدند، اجرا شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه 220 زوج نابارور در استان زنجان درمان شده و موفق به فرزند‌آوری می‌شوند، گفت: هزینه درمان ناباروری به یک میلیون تومان کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: در زمان حاضر حدود 6 هزار و 300 خدمت از سوی دستگاه‌های اداری و اجرایی به مردم ارائه می شود و به همه این خدمات کد مخصوصی داده شده که قابل رصد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم قصاص قاتل دو محیط‌بان زنجانی اجرا شد.

وب‌گاه عصر ایران

گفته می‌شود که بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین غار‌ها در سراسر دنیا از سنگ‌های آهکی ایجاد شده‌اند، کتله خور در استان زنجان یکی از همین غار‌های آهکی زیبا و اعجاب‌انگیز در دنیا است.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان زنجان از اجرای حکم قصاص قاتل دو محیط‌بان زنجانی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

16 فروردین ماه سال گذشته 2 تن از محیط بانان زنجانی بر اثر درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" در شمالغربی استان زنجان به شهادت رسیدند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه امسال یک تله فیلم برای یکی از شهدای استان زنجان ساخته خواهد شد، گفت: این طرفین در خصوص شهید قربانی یا شهید نادری از شهدای استان زنجان تولید خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حکم قاتلی که دو محیط‌بان زنجانی را به شهادت رسانده بود امروز در زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم قاتل دو محیط‌بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیدند، اجرا شد.