سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه گسترش

نانوایی‌های استان زنجان بر اساس طرح جدید یارانه آرد و نان به کارت‌خوان‌های هوشمند متصل شده‌اند و مردم می‌توانند بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی نان را تهیه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نانوایی های استان زنجان بر اساس طرح جدید یارانه آرد و نان به کارت خوان های هوشمند متصل شده اند و مردم می توانند بدون هیچگونه افزایش قیمتی نان را تهیه کنند.

خبرگزاری دانا

در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد مسائل مختلفی ازجمله فعالیت 15 درصد از هیئت‌های مذهبی در زنجان در راستای بزرگداشت سوم خرداد و رحلت امام خمینی (ره) مطرح شد.

وب‌گاه گسترش

«خانه خدیوی» که از آثار ملی ایران است، از صبح امروز دچار آتش‌سوزی شده و در آستانه نابودی کامل قرار گرفته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

«خانه خدیوی» که از آثار ملی ایران است، از صبح امروز دچار آتش‌سوزی شده و در آستانه نابودی کامل قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: سنجش کمی هر پدیده قابل اندازه گیری از جمله امکانات فرهنگی، نیازمند رصد و آمارگیری دقیق از داشته هاست. با استفاده از این آمار نه تنها می‌توان به تعداد سالن های کنسرت، نمایش فیلم و تئاتر، و کتابخانه ها پی برد و آن را با استانداردهای جهانی مقایسه کرد، بلکه از آن مهم‌تر بر حسب تراکم امکانات در شهرهای مختلف می‌توان به میزان رعایت شدن یا نشدن عدالت فرهنگی پی برد. با اینکه از...

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: من معتقد هستم اگر محصولات ایرانی در بازارهای خارجی رقابت پذیر باشد نه تنها می تواند بازار خود را تثبیت کند بلکه صادرات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه بانک ملت در بخش چورزق شهرستان طارم شعبه نداشته بلکه دارای باجه بوده است، گفت: بدلیل عدم کارا بودن و توجیه نداشتن این باجه، بانک ملت تصمیم به جمع آوری آن کرده است.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های برتر تولید کننده آبزی در کشور است، گفت: یکی از برنامه های اساسی مرکز تحقیقات این است که به لحاظ دانش‌بنیان کردن زنجیره ارزش شیلات و ارتقا کیفی و کمی این بخش اقدامات اساسی انجام شود.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه با بازنگری های انجام شده امکان رسیدن به اهداف اولیه سد پاوه رود فعلا میسر نیست، گفت: سرنوشت سد پاوه رود طارم به سرنوشت سد مشمپا گره خورده است.

خبرگزاری دانا

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با بیان اینکه ماهیان خاویاری علی‌رغم ارزش افزوده بالا دیربازده هستند، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی در زنجان حداقل 10 سال زمان نیاز است تا تخم خاویار از آن‌ها استحصال شود.

وب‌گاه الف

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به موضوع مهاجرت نخبه‌های ورزشی گفت: مسائل مختلفی در این اتفاقات دخیل هستند و بخش بزرگی از آن به مدیریت ضعیف باز می‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون تکواندو کشور، وجود حامی مالی را عامل مهم موفقیت رشته تکواندو در زنجان ذکر کرد و گفت: وجود حامی به اسم خود استان در کشور می‌تواند این رشته ورزشی را در معرض نمایش قرار دهد و نبود آن موجب شده است علاقه مندان و ورزشکاران لیگ‌های مختلف به مراحل بعدی صعود نکنند.

وب‌گاه فرارو

در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (27 و 28 اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد وخاک پیش بینی می‌شود.