سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با با اشاره به خروج توده گرد و خاک از آسمان استان زنجان گفت: همزمان با خروج توده گرد و خاک از استان زنجان بارش رگبار پراکنده در سراسر استان پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به حضور یک ورزشکار زنجانی در ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های پومسه المیک برزیل، گفت: تیم ملی ایران موفق به کسب 2 مدال طلا شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل این سازمان و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای طرح کارآمدتر کردن یارانه آرد و نان گفت: مشخصات کامل دستگاه‌های کارتخوان حدود 1400 واحد نانوایی در این طرح قابل استفاده می‌شود که در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.

خبرگزاری دانا

استاد دانشگاه اصفهان با تشریح جزئیات اقدام دولت برای تغییر شیوه اعطای یارانه آرد به مردم، این اقدام دولت را در راستای برقراری عدالت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه کشور دانست که از یک قحطی بزرگ در ایران جلوگیری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: پیش از این کارخانه‌های نشاسته، ماکارونی، کیک و کلوچه و غیره، از رانت یارانه‌ای بهره می‌بردند که اصلاح شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تنها قیمت 4 کالای کشاورزی بیشتر می شود، گفت: تنها قیمت 4 کالای کشاورزی مرغ، تخم مرغ، گوشت و روغن بیشتر می شود و نرخ جدید را سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از این به بعد چیزی به اسم ارز ترجیحی 4200 تومانی نخواهیم داشت، در عین حال قیمت نان و دارو اضافه نمی‌شود.

خبرگزاری دانا

چهارمین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگوی تلویزیونی و در تشریح جزئیات این جلسه اظهار داشت: مردمی‌سازی و عادلانه شدن توزیع یارانه‌ها در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی با بیان اینکه قیمت گندم سه ماه گذشته هر تن 280 دلار بود، اما این روز‌ها به 400 دلار رسیده است افزود: افزایش قیمت...

خبرگزاری دانا

وزیر صمت گفت: در سه ماه گذشته قیمت هر تن گندم از 280 دلار به 400 دلار رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

در روش مذکور به جای پرداخت یارانه به نانوا، کارخانه آرد و واردکننده گندم، یارانه مستقیم به مصرف‌کننده پرداخت می‌شود. این روش موجب کاهش انحراف در مصارف و قاچاق می‌شود. این طرح به صورت پایلوت در استان زنجان در حال اجرا شدن است و در صورتی که از اجرای آن مطمئن شدیم در سراسر کشور عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: دولت برای کنترل قاچاق از چند ماه قبل کالابرگ را در حوزه نان اجرا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد تغییر یارانه آرد گفت: در این روش یارانه مستقیم به مصرف‌کننده پرداخت می‌شود و این طرح به صورت پایلوت در استان زنجان در حال اجراست.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد تغییر یارانه آرد گفت: در این روش یارانه مستقیم به مصرف‌کننده پرداخت می‌شود و این طرح به صورت پایلوت در استان زنجان در حال اجراست.