سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اطلاق واژه سکونت‌گاه غیررسمی باعث دوگانه شدن شهر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی‌امین با بیان این‌که از نظر موجودی کالا کمبودی نداریم، افزود: روزانه حدود چهار هزار تن مصرف روغن در کشور است؛ امروز نزدیک به چهار هزار تن روغن تولید شده، فردا که روز تعطیل است 3 هزار و 500 تن روغن تولید می‌شود و برای روز شنبه هم با چند واحد صنعتی تماس گرفتیم و درخواست کردیم که میزان تولید را تا پنج هزار تن افزایش دهند. وی ادامه داد:...

وب‌گاه خبر آنلاین

افتتاح و آغاز به کار خانه پانتومیم ایران در زنجان از جمله بخش‌های مهم آیین پایانی نخستین جشنواره ملی پانتومیم ایران بود که عصر پنجشنبه 22 اردیبهشت در زنجان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این اداره کل به دنبال برگزاری جشنواره‌های تخصصی از جمله پانتومیم است.

وب‌گاه عصر ایران

فاطمی امین: قیمت روغن، پیش از اصلاح قیمت‌ها حدود 13 تا 15 هزار تومان بود و با اصلاحی که در قیمت‌ها اتفاق افتاد، این قیمت به 62 تا 63 هزار تومان رسیده است؛ بنابراین طبیعی است که مردم سعی خواهند کرد خریدهای خود را با قیمت‌های قبلی انجام دهند و تا چند روز با اختلال در عرضه روبه‌رو هستیم.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت ضمن تشریح جزئیات سازوکار کالابرگ، گفت: فرد با هر کارت بانکی که دارد و می خواهد خریدی انجام دهد، وقتی کارت را می کشد بخشی از هزینه از کارت فرد و بخشی دیگر از یارانه کسر می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه ظرفیت بازرسی‌های این وزارتخانه از روز یکشنبه گذشته 10 برابر افزایش یافت، گفت: روزانه 700 نفر بازرس در کشور حضور داشتند که در حال حاضر به هفت هزار نفر رسیده و فقط در یک روز 9 هزار پرونده تشکیل شد که معادل یک ماه بازرسی و تشکیل پرونده است.

وب‌گاه عصر ایران

اجرای طرح سیاست های ارزی از جمله اقدامات دولت در ادامه هدفمندی یارانه است که این موضوع نگرانی هایی را در سطح جامعه به همراه داشته و پیرو آن، دربرخی شهرها صف هایی برای خرید روغن، مرغ، تخم مرغ و ماکارونی ایجاد شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش تقاضا برای خرید کالا های اساسی به ویژه مرغ و روغن باعث تجمع مردم در میادین و یا فرشگاه ها شده است

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت گفت: از روز یکشنبه ظرفیت بازرسی در بازار کالاهای اساسی را 10 برابر کردیم و تعداد بازرس‌های وزارت صمت در کشور به بالای 7 هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) گفت: طبق هدفگذاری شده در دولت سیزدهم 10 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر در سطح کشور تولید خواهد شد که سهم سال 1401 با کمک مجلس تصویب شده است.

خبرگزاری دانا

دبیر شبکه ملی رویش جوانان انقلاب با بیان اینکه جراحی اقتصادی آغاز نشده موفقیت آمیز است، گفت: این طرح علاوه بر ریشه کن کردن رانت و کاهش زمینه های فساد اقتصادی، دغدغه های معیشتی مردم را نیز برطرف می کند.

خبرگزاری دانا

دولت سیزدهم با اقدام شجاعانه خود به دنبال حذف رانت و دلال بازی بوده و برای تحقق آن شیوه تخصیص یارانه و ارز ترجیحی به کالاهای اساسی را از زنجیره اول به زنجیره آخر یعنی مصرف‌کنندگان تغییر می‌دهد تا طعم عدالت در کام ملت ایران شیرین شود.

خبرگزاری تسنیم

جلسه مجید هنرجو رئیس فدراسیون و جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت در محل این فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه پسماندها سلامت را تهدید می‌کنند، گفت: در سطح استان زنجان روزانه 500 تن زباله تولید می‌شود و لازم است برای بهبود شرایط و کاهش میزان تولید زباله تفکیک زباله از مبدا انجام شود.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بیش از 70 هزار گروه جهادی در سطح کشور سازمان دهی شده اند، گفت: در استان زنجان نیز یک هزار و 281 گروه جهادی تخصصی و عمومی سازماندهی شده و این گروها دارای شناسه سازندگی هستند.