سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که از یک هفته گذشته تاکنون آمار جان‌باختگان ناشی از کرونا در کشور بین 3 تا 7 نفر در نوسان بوده و روند بستری مبتلایان به کووید -19 به‌طور چشمگیری د‌ر 28 استان کاهش داشته است و در 5 استان نرخ مرگ‌ومیر کرونایی صفر بوده است، اما دیروز رئیس‌جمهور، در جلسه ستاد مقابله با کرونا از مراکز درمانی خواست که برای مقابله با سویه‌های احتمالی و جدید کرونا آماده باشند. بنا به آمارهای اعلامی...

خبرگزاری دانا

دو روز پایانی مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان اهمیتی به اکوسیستم گردشگری که مهمترین آن بخش خصوصی است، نمی‌دهند گفت: نمی‌توان برای جذب حداکثری گردشگر در کوتاه مدت امیدوار بود.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: معاملات سهام این منطقه در هفته گذشته (منتهی به 23 اردیبهشت) بیش از 117 درصد رشد یافت.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: طرح دولت مبنی بر اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها برای درمان بیماری اقتصاد کشورمان کاملاً مثبت است اما دولت برای جلب اعتماد مردم باید به راه‌های درمان و مراقبت‌های بعد از آن توجه کند.

خبرگزاری دانا

معاون فروش و خدمات به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه کم‌ترین مصرف برق با بیشترین مشترکان در به بخش خانگی است، گفت: کشاورزی و صنعت در استان زنجان بالاترین مصرف برق را دارند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - هفته چهارم اردیبهشت خبرهای کرونایی امیدوارکننده‌ای در استانها به گوش رسید؛ همین که مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در یک هفته اخیر در پنج استان کشور به صفر رسیده و روند بستری بیماران در 28 استان کاهشی است، یعنی روزهای رهایی از این ویروس منحوس نزدیک است.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه کشت قرارداری در کشور نوپا است، گفت: از سال 1402 کشت قرارداری به شکل رسمی در استان زنجان آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح نیروگاه‌های خصوصی شرکت برق حرارتی با اشاره به برق‌دار شدن پست 400 کیلوولت نیروگاه آریان زنجان، گفت: در حال حاضر این پست برای اتصال واحد دوم گازی نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور آماده شده است.

وب‌گاه فرارو

بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته سوم اردیبهشت ماه مصادف با هفته 116 همه‌گیری کرونا در کشور نشان می‌دهد در پنج استان زنجان، سمنان، فارس، کردستان و گلستان مرگ و میر ناشی از کرونا صفر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در هفته 116 همه‌گیری کووید 19 در ایران، مرگ و میر ناشی از این بیماری در پنج استان کشور صفر بوده و در 28 استان نیز کاهش بیماران بستری گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته 116 همه‌گیری این ویروس در ایران در 5 استان کشور صفر شد.

خبرگزاری تسنیم

با فروکش کردن موج ششم کرونا در کشور، هیچ شهری در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و هفت استان در هفته گذشته موردی از مرگ و میر کرونایی را ثبت نکرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پنج استان زنجان، سمنان، فارس، کردستان و گلستان مرگ و میر ناشی از کرونا صفر بوده است. تعداد موارد فوتی جدید در هفته اخیر 78 نفر بوده است.

خبرگزاری مهر

حامیان دولت تدبیر و امید که کارنامه عملکرد هشت ساله‌شان در دسترس است، این روزها مطالبه‌گر شده‌اند و گویا فراموش کرده‌اند که وضع موجود، محصول عملکرد آنها در دوره «بی‌تدبیری» است.