چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

اشیاء کشف و ضبط شده ارزش پولی زیادی دارد، اما برای اموال فرهنگی تاریخی نمی‌توان قیمت تعیین کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد: در عملیاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان ابهر که با همکاری نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این استان انجام شد، 117 سکه به همراه سه قطعه سفال در "صایین‌قلعه" شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام کارها در مورد سند دار کردن زمین‌های کشاورزی با روحیه جهادی در حال انجام است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه اعلام می‌کنیم مسیر سند دار شدن اراضی کشاورزی و باغی هموار شده است، گفت: در استان زنجان مشکلات بین دستگاهی و مشکلات دیگر در این خصوص برطرف شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه قرارگاه صدور اسناد کشاورزی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ارشد این حوزه برگزار شد، با ابراز خرسندی از هموار شدن مسیر صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان زنجان، اظهار داشت: مشکلات بین دستگاهی در سطح استان در این زمینه برطرف شده است. استاندار...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه همه مطالبات مطرح شده از سوی مسئولان و فعالان حوزه معادن و صنایع معدنی استان را پیگیری خواهم کرد، گفت: بسیاری از این مطالبات، درخواست و مطالبه ما نیز در سطح وزارتخانه است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه اراضی کشور تا پایان دولت سیزدهم سنددار می‌شوند و امیدواریم حول قرارگاه صدور اسناد، سنددار شدن تمام اراضی را جشن بگیریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری از تمامی هنرمندان و فعالان عرصه هنر خواست تا برای اعتلای جشنواره فیلم فجر تمام تلاش خود را به کار بندند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

‌اعضای بدن «ملکناز نجفی» شامل کبد و کلیه‌ها به بیماران نیازمند عضو اهدا و به سه بیمار جان دوباره بخشید.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: طی عملیاتی 117 سکه به همراه سه قطعه سفال در صائین قلعه شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره دلایل گرانی پوشاک در زنجان، گفت: بالا بودن اجاره‌بها‌ی واحدهای تجاری دلیل گرانی لباس در زنجان است.

خبرگزاری دانا

استاد سطح عالی حوزه علمیه تهران در خصوص شخصیت آیت‌الله سیدمحمد حسینی زنجانی گفت: آنچه درباره ایشان می‌توانم بگویم اینکه ایشان جزء وجودهای کم‌نظیر بوده و مایه افتخار برای نسل جوان، روحانیت و حوزه‌های علمیه واقع در استان زنجان هستند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (منتهی به 29 بهمن) گفت: طی مدت مذکور 188 میلیون و 635 هزار و 545 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت کونگ‌فو ابهر با اشاره به کسب 11 مدال در مسابقات قهرمان کشوری کونگ‌فو توسط ورزشکاران ابهری، گفت: تیم کونگ‌فو ابهر در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار استان زنجان با اشاره به قیمت برنج ایرانی و خارجی، گفت: قیمت برنج ایرانی نسبت به سال قبل 90 درصد افزایش داشته است.