چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

کرامتی مدیر کل بحران استان زنجان با بیان اینکه از سال‌های گذشته مقرر شده تا روستای سعید‌کندی ماهنشان به مکانی دیگر انتقال یابد، گفت: این امر منوط به این است که اهالی نیز همکاری لازم با بنیاد مسکن را داشته باشند چرا که نمی‌توان بدون رضایت مردم ساکن در روستا اقدامی در جهت جا‌به‌جایی انجام داد.

خبرگزاری دانا

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه جهاد کشاورزی هیچ‌گونه حمایتی از کشت برنج ندارد، گفت: طبق دستور وزارت جهاد کشاورزی، استان زنجان اجازه گسترش سطح زیر کشت برنج را ندارد.

خبرگزاری دانا

علی ملک گفت: متخصصان ایرانی در استان زنجان ابر ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی را به سفارش مجتمع صنعتی اسفراین ساخته و به این مجتمع تحویل داده اند که سه میلیون یورو صرفه جویی ارزی را برای کشور به همراه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نهمین جشنواره ملی خاطره و سفرنامه‌نویسی رضوی جمعه شب در آیینی با حضور مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا

زلزله‌ای به بزرگای 3 در ساعت 6 و 18 دقیقه روز 3 اسفند در فیروزکوه استان تهران رخ داد که به گفته محققان این زلزله احتمالا بر روی گسل فیروزکوه که در امتداد گسل مشا کشیده شده، رخ داده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سرمایه های کشور، گفت: نیروی انسانی انقلابی بزرگترین سرمایه کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیگیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حفظ قانون معافیت مالیاتی هنرمندان در کنار خبرهای بازگشت نمایش مارادونا به صحنه تئاتر و ابلاغیه ظرفیت 50 درصدی پذیرش مخاطبانِ تماشاخانه‌ها، بخشی از مهمترین اخبار تئاتر طی یک هفته اخیر به شمار می‌روند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر ضرورت تبیین فرزندآوری، گفت: اگر ضرورت بحث فرزندآوری امروز، در جامعه تبیین نشود، فردا دچار بحران می شویم.

خبرگزاری دانا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: ستاد ملی کرونا با استفاده از تجارب پیک‌های قبل به سمت محدودیت‌های هوشمند رفته تا با مدیریت هوشمندانه در عین حال که میزان عوارض و مرگ و میر را کاهش دهد، میزان عوارض اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و فرهنگی ناشی از بیماری کرونا نیز به حداقل برسند.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: عوامل اقتصادی و رفاهی، خیلی نمی‌تواند فاکتور مهمی برای کاهش جمعیت باشد چرا که خانواده‌های متمول و دهک‌های بالا کمتر از خانواده‌های کم‌درآمد به موضوع جمعیت می‌پردازند و این موید این است که عامل فرهنگی در افزایش جمعیت بسیار مهم است.

خبرگزاری دانا

محسن افشارچی گفت: افزایش جمعیت و فرزندآوری به لحاظ اقتصادی و حتی از نظر عقلانی، موضوع مهمی است و نسبت به این مسائل باید حساس باشیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای سال آتی حدود 20 خدمات ثبتی به دفاتر اسناد رسمی منتقل خواهیم کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در مدت 4 ماه برای حدود 26 میلیون هکتار اراضی ملی اسناد کاداستر صادر کردیم.

وب‌گاه تابناک

اولین دوره سمینار آموزشی آشنایی و بهینه سازی مصرف انواع روانکارهای مورد استفاده در صنایع، با حضور کارشناسان صنایع مختلف استان زنجان و کارشناسان و مدیران شرکت نفت ایرانول، به صورت یک روزه امروز 4 اسفند ماه در سالن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برگزار می گردد.

خبرگزاری ایسنا

فائزه هاشمی می‌گوید از زمانی که وارد سیاست شد، موانع ورزش زنان افزایش پیدا کرد اما مشکلات اساسی که هنوز هم حل نشده‌اند از زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد آغاز شد. او از عملکرد وزاری ورزش رضایت ندارد و می‌گوید شرایط به گونه‌ای است که هر وزیر روی کار می‌آید "آدم به خودش می‌گوید صد رحمت به قبلی" به همین دلیل به آنها نمره پایینی می‌دهد.