سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد اعتکاف کشور گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا آمار معتکفان و مساجد و مراکز اعتکاف در کل کشور به حدود 6 هزار مسجد با 800 هزار معتکف رسید که بیش از 80 درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهند که با وضعیت کنونی قابل مباهات است.

خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک ایران در سال 96 رتبه 69 جهانی را در اختیار داشت که بعد از انجام یک کار جهادی در این حوزه توانستیم این رتبه را به جایگاه 24 ارتقا دهیم.

خبرگزاری دانا

شهردار زنجان گفت: 7 هزار اصله نهال در طول هفته منابع طبیعی در شهر زنجان کاشته خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته دولت تصمیم گرفته در راستای سند تامین انرژی کشور تعداد جایگاه های CNG را از 15 درصد به 25 درصد برساند، گفت: در این راستا در اقصی نقاط استان زنجان 20 جایگاه در شهرهای کوچک و جدید احداث می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه با هدف تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT مقرر شده به شرکت‌های حوزه ICT تسهیلات سرمایه در گردش ارائه شود، گفت: هیچ محدودیتی در اعتبار به لحاظ پرداخت تسهیلات به این شرکت‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه‌قضاییه گفت: باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود که از تصرف منابع طبیعی و اراضی ملی پیشگیری شود و چنانچه زمینی از اراضی ملی یا منابع طبیعی تصرف شد، در اولین زمان ممکن نسبت به جلوگیری و رفع تصرف از آن اقدام عاجل صورت گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در نشست مشترک قوه قضائیه با وزارت جهاد کشاورزی 10 دستور کار مشخص برای صیانت از منابع طبیعی از سوی رئیس قوه قضائیه تبیین و تشریح شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره جنگلداری و جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه امسال در هفته منابع طبیعی بیش از 300 هزار نهال غرس می‌شود، گفت: نهال‌ها از 10 گونه مختلف درختان جنگلی خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی با هدف بهره گیری از ظرفیت های پژوهشی و تجربی نخبگان دانشگاهی، کارگزاران زیارتی و صاحبنظران، برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به زائران با حضور مسئولان حوزه حج و زیارت بصورت مجازی و آنلاین در سازمان حج و زیارت آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرصت بازگشت سریع ایران به بازار انرژی و رنگ امید بر دیوار ترک خورده بورس، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه بیش از 82 هزار دانش‌آموز به‌صورت بر خط از راهیان نوردانش آموزی بازدید کردند، گفت: بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید به‌صورت آفلاین از راهیان نور دانش‌آموزی انجام شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالاست، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژه جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

خبرگزاری دانا

در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان که با حضور نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و موضوعات مختلفی از جمله فعالیت‌های هیئت کاراته استان و برنامه‌های سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سال آینده، سال خاصی برای فدراسیون کاراته است، ابراز کرد: در سال آینده 3 رویداد مهم مسابقات قهرمانی آسیایی، مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را در پیش‌رو داریم.

خبرگزاری دانا

پنجره واحد خدمات دولت هوشمند طبق تفاهمنامه استانداری زنجان و سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان پایلوت در این استان اجرا می‌شود تا خدمات دستگاه‌های مختلف به‌صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود.

خبرگزاری دانا

بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی در صورت عدم پرداخت طی مدت 3 ماه از سوی تامین اجتماعی، جریمه و سپس لغو می‌شود و برقراری مجدد پرونده نیز دارای شرایط سخت و هزینه‌های زیادی است که این قشر آسیب‌پذیر را در شرایط کنونی با مشکلات زیادی مواجه کرده است.