چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: به استثنای موارد خیلی جزئی و معدود، هم‌اکنون 100 درصد نسخه‌ها به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود و در موارد خیلی جزئی، نسخه‌های کاغذی با هماهنگی همکاران حوزه فنی، پذیرش می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رشد اقتصادی زنجان در سال گذشته 0.9 درصد بود گفت: رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان از تبصره 18، گفت: سهم استان زنجان از این منابع 800 میلیارد تومان است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و طرح واگذاری سهام عدالت در راستای توزیع عادلانه درآمدها و کاهش فاصله بین دهک‌های درآمدی، نشان‌دهنده تلاش دولت‌های پس از انقلاب برای گسترش عدالت اجتماعی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی ظهر امروز در ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای بر ضرورت هوشمند سازی امر نظارت و کنترل بر مجرمان حرفه‌ای و خطرناک تاکید کرد. رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کارکرد این ستاد به لحاظ اهمیت موضوع و ایجاد امنیت در جامعه بسیار مهم است، بنا براین اعضای ستاد در پیگیری مصوبات جلسه ستاد همکاری و جدیت داشته باشند. وی با بیان اینکه قانون‌مند...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: اکنون ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز محدوده آب اسک و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قزوین - تهران محدوده‌های گلشهر، پل فردیس و پایانه شهید کلانتری گزارش شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه صنعت برق، جایگاه ویژه‌ای در بین صنایع استان زنجان دارد، گفت: این صنعت هم به انرژی کمتری از حیث برق، گاز و آب نیاز دارد و هم آلودگی خیلی پایینی دارد لذا در برنامه‌های سازمان صمت استان زنجان، توجه ویژه‌ای به حوزه صنعت برق و الکترونیک داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا امروز از جایی ضربه می‌خورد که هرگز آن را محاسبه نکرده است. امروز دو رئیس‌جمهور آمریکا رئیس‌جمهور قبلی و رئیس‌جمهور فعلی اینها دست به دست هم دادند که تتمه‌ی آبروی آمریکا را ببرند و دارند میبرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب فرمودند:: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام میکنند. بنده تقید دارم، یعنی وظیفه میدانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل میکنم. اصرار روی ماسک دارم و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2330 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد نسبت به روز قبل 3.3 درصد افزایش داشت.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: علم، قدرت است و طبق روایت «العلم سلطان»، علم می‌تواند مبنای اقتدار و عزت یک کشور باشد و حتی مذاکرت بین کشورها نیز مبتنی بر اقتداری است که در حوزه علم به دست آمده است.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مباحث علمی، فناوری در دانشگاه باید تبدیل به ابزاری شود که مشکل مردم را حل کند لذا دانشگاه نسبت به محیط پیرامون حتما باید حساس باشد.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اینکه فضاهای اختصاصی برای ورزش بانوان به نسبت فضاهای ورزشی آقایان کم است.