سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه 100 پروژه در دست اقدام است، گفت: در طول یک سال گذشته 12 مدرسه با 65 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان زنجان شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به کاهش کمک‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از هیئت‌های ورزشی، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تنها از 5 هیئت ورزشی حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان زنجان با بیان اینکه در سال 1401 یک مرکز نوآوری در استان زنجان افتتاح می‌شود، گفت: افتتاح مرکز نوآوری منجر به افزایش مراکز دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌شود.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار درخشان و امیدوارکننده است.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران وظایف محوله را با قدرت تمام و ظرفیت بالایی انجام می‌دهد گفت: سپاه در نوآوری‌های علمی به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

سد تالوار یکی از سدهای استان کردستان در شهرستان بیجار است که مافیای آب در حال انتقال آب این سد به استان‌های دیگر هستند؛ در حالی که نصفی از جمعیت روستاهای اطراف از بی آبی مهاجرت کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: جلسه شورای ملی ثبت میراث‌فرهنگی ناملموس در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد که این استان به دفاع از پنج پرونده میراث ناملموس پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: با ایجاد «قرارگاه ملی صدور اسناد اراضی کشاورزی» سرعت صدور اسناد زمین‌های کشاورزی افزایش یافته به طوری که استان‌های زنجان و آذربایجان غربی پیشرو در صدور این اسناد هستند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت‌ها روزی تمام می‌شوند و خودمان را در برابر 2 دادگاه باید ببینیم، گفت: این دادگاه‌ها شامل دادگاه عدل الهی و دادگاه افکار عمومی است که نسبت به عملکرد ما قضاوت خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیران ادارات، مسئول زیباسازی ادارات خود هستند، گفت: نظافت داخل و بیرون ادارات، رنگ‌آمیزی و رعایت تناسب بین تابلو و عکس‌های نصب‌شده بر ادارات باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا هنگام نگاه مخاطبان، حس خوبی به آن‌ها دست بدهد.

خبرگزاری تسنیم

سفیر چین در تهران ظرفیت‌هایی از جمله بستر مساعد "ورزش اسکی و خطوط راه‌آهن ایران" را از جاذبه‌های مورد توجه چینی‌ها دانست و تمرکز بر علاقه‌مندی گردشگران این کشور را راهی به سوی جذب آنها و آشنایی با ایران عنوان کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه هزینه تقریبی اعزام زائران به عتبات عالیات عراق 10 میلیون و 400 هزار تومان است و این هزینه ممکن است بسته به نوع هتل انتخابی زائر مبلغی تغییر کند، گفت: اعزام زائران از 24 اسفند آغاز و تا 8 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با تاکیئد براینکه خانواده از ترکیب خودسرانه شوینده‌ها در خانه تکانی به جد پرهیز کنند گفت: اختلاط جوهر نمک با وایتکس گاز سمی آسیب زننده دستگاه تنفسی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه با نظام مهندسی کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی برای سند دار کردن اراضی کشاورزی گفت: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی با ایجاد فضای همکاری روند صدور اسناد تسریع می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه دو گسل غرب زنجان و سلطانیه مهم‌ترین عامل تهدید برای زنجان محسوب می‌شود، گفت: استان تحت تاثیر 40 گسل دیگر نیز قرار دارد که تحرک هر یک از آن‌ها می‌تواند اثرات مخربی داشته باشد.

خبرگزاری دانا

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته از محل بند الف تبصره 18 به سازمان جهاد کشاورزی 300 میلیارد تومان بود، گفت: تا حال حاضر 105 طرح با 170 میلیارد تومان معرفی شده است.