چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

شهرستان‌های زنجان، طارم، خدابنده، ابهر و خرم‌دره در وضعیت قرمز، شهرستان ماهنشان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تنها انقلابی که در 150 سال گذشته در دنیا بدون اتکا به بیگانگان، غرب و شرق اتفاق افتاده، انقلاب اسلامی ایران با رهبری مجتهد فقیه، عادل، جامع‌الشرایط، شجاع و دارای بینش سیاسی و ملتی است که دلداده اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است که با ایمان و همدلی و باور به وعده الهی وارد میدان شدند.

خبرگزاری دانا

همزمان با 22 بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه این روز به‌صورت خودرویی و موتوری و به‌صورت حضور خانوادگی در زنجان آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت ساینا (سهامی‌عام) مورخ 20/11/1400 در محل کیلومتر 8 اتوبان فتح سالن همایشات شرکت پاکسان برگزار گردید.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: تحت پوشش قرار گرفتن جامعه در بیمه سلامت در راستای برقراری عدالت اجتماعی است که همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) بود و یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی نیز به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را به جهانیان نشان داد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ما در استان ترافیک مصرف برق داریم، افزود: این امر هم دلایل مختلف دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند گفت: 898 پروژه با اعتبار 521 میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: مدارسی که مبتلا به کرونا می‌شوند با هماهنگی ناحیه و اداره کل آموزش‌وپرورش استان آن مدارس تعطیل می‌شوند.

خبرگزاری دانا

معاون سیاستگذاری اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام‌شدگان نهایی استان زنجان در سهام عدالت 793 هزار و 326 نفر بود، گفت: در مراحل 19 گانه ثبت‌نام از اقشار مشمول این طرح به عمل آمده و زنجان، جزء استان‌های پیشرو است.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: طبق آخرین اطلاعیه‌ها نماز جمعه فردا (22 بهمن) با حضور باشکوه و گسترده مومنین نمازگزار در تمام شهرهای استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درجلسه قرارگاه ملی اراضی کشاورزی گفت: برای حدود 85 درصد از اراضی ملی کشور تاکنون سند صادر شده است و اگر همه دستگاه‌های ذی‌ربط به وظایف قانونی خود عمل کنند، مشکلات هرچه زودتر مرتفع می‌شود. بابایی تصریح کرد: صدور اسناد کشاورزی مستلزم اقدامات ویژه‌ای است و باید از ظرفیت همه دستگاه‌های متولی و مردمی استفاده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون برای حدود 85 درصد از اراضی ملی کشور سند صادر شده و اگر همه دستگاه‌های ذی‌ربط به وظایف قانونی خود عمل کنند، مشکلات هرچه زودتر رفع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با ایام‌الله دهه فجر اسامی شهرستان‌های برتر در رویداد ملی فهما 1400 از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام شد.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه هر حرکتی دارای یک پیام و تاثیر در خارج از کشور است، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حتی به‌صورت خودرویی نیز به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که انقلاب کرده و با تلاش خود، کشور را به پیشرفت امروزی رسانده و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستیم.