چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: طی عملیاتی 117 سکه به همراه سه قطعه سفال در صائین قلعه شهرستان ابهر کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: تمام کانال‌ها و صفحات هیئات مذهبی در فضای مجازی به‌ویژه صفحات پربازدید، اقدام به تبلیغ و ترویج شهروندان برای تزریق دوز سوم واکسن و همچنین تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

زلزله‌ای به بزرگای 4 ریشتر بندر عباس استان هرمزگان را در هفته گذشته لرزاند و مناطق "رویدر" زلزله 3.3 و "بندر خمیر "این استان نیز دو زلزله 3.7 و 3.5 ریشتری را تجربه کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ملکناز نجفی، خبرنگار باسابقه و توانمند استان، شامگاه پنجشنبه 28 بهمن، در پی عارضه مرگ مغزی درگذشت. وی با وجود آگاهی از شرایط بارداری و زایمان پرخطر، فرصت زیست و حیات را از فرزندش دریغ نکرد و عشق خالصانه مادر به فرزند را به منصه ظهور گذاشت و پس از تولد اولین فرزندش، در اثر فشار خون بالا به کما رفت و در نهایت پس از دو هفته، دچار عارضه مرگ مغزی شد. به...

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه گفت: فرهنگ شهادت و ولایتمداری عامل دوام و ماندگاری نظام اسلامی در طول سالها بوده است.

خبرگزاری دانا

معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ماهانه حدود 30 هزار تُن برنج در سطح کشور در راستای تنظیم بازار، توزیع می‌شود که سهمیه استان زنجان نیز مشخص است که ماهانه و به‌صورت مستمر توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

حسنی گفت: وظیفه اصلی رسانه‌ها هدایت جامعه به سوی مبانی اصلی انقلاب، اعتقادات و عزت ملی کشورمان است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - سویه امیکرون در حالی در سراسر کشور می تازد که بسیاری از کارشناسان و مسئولان بهداشتی بر تزریق دز سوم و در صورت بروز علائم به قرنطینه شدن افراد تاکید دارند زیرا بر این باورند که مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و سویه امیکرون تزرق دز یادآور سوم است.

خبرگزاری دانا

قاسمی با اشاره به افزایش مخاطبان فیلم‌های فجر در زنجان گفت: سال گذشته 980 نفر، فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر را در سینماهای زنجان تماشا کرده بودند که این میزان با افزایش بیش از 90 درصدی در سال جاری به 1860 نفر رسید و شاهد افزایش در کمیت تماشاگران بودیم.

خبرگزاری دانا

علی اسماعیلی گفت: مدارسی که مبتلا به کرونا می‌شوند با هماهنگی ناحیه و اداره کل آموزش‌وپرورش استان آن مدارس تعطیل می‌شوند.

خبرگزاری دانا

نرگس رمضانی با اشاره به برگزاری مسابقات سپک‌تاکرای کشور، گفت: استان زنجان سه مدال در مسابقات سپک‌تاکرای کشور را کسب کرد.

خبرگزاری دانا

دشمن بعد از شکست در جنگ سخت و انواع جنگ‌های نرم از جمله تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادی در برابر ملت ایران، رو به جنگ نرم ترکیبی از نوع تحریف انقلاب و آرمان‌های امام راحل و سیاه‌نمایی دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آورده که لازمه مقابله با این تحریف و سیاه‌نمایی‌ها به فرموده رهبر انقلاب "جهاد تبیین" است.

خبرگزاری دانا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان، گفت: بیش از 2 هزار و 87 فقره پرونده باارزش بیش از یک هزار و 100 میلیارد تومان تشکیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که کمتر از یک ماه پیش تمامی آمارها روند نزولی داشتند و تعداد موارد ابتلا و فوتی‌ها کاهش چشمگیری را نشان می‌داد بی‌توجهی به هشدارهای صادرشده از سوی مسئولان باعث رشد 105درصدی بیماری شد.

وب‌گاه عصر ایران

شهرستان‌های زنجان، طارم، خدابنده، ابهر و خرم‌دره در وضعیت قرمز، شهرستان ماهنشان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.