چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون اعتباری مدیریت شعب بانک ملی استان زنجان با بیان اینکه این بانک، بیشترین شعبه را در سطح استان دارد که عمده آن‌ها در مناطق محروم است، گفت: بانک ملی سعی می‌کند که علاوه بر ارائه تسهیلات و خدمات در سایر امور نیز مشارکت کند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه نیاز واحدهای تولید فولاد به‌صورت کامل از طریق بورس مرتفع نمی‌شود، گفت: افزایش ظرفیت اشتغال در واحد تولید فولاد با تامین برق و گاز انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه قدم‌های خوبی در ساخت خانه‌های محرومین در استان زنجان برداشته شده است، گفت: مراکز نیکوکاری در مساجد، اقدام ابتکاری بود که کمک‌های زیادی در این مراکز برای نیازمندان جمع‌آوری شد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این نهاد، وظیفه خدمت‌رسانی به 6 هزار نخبه، 51 هزار دانشجو و 700 هزار دانش‌آموز را دارد، گفت: 700 نفر در کنکور سراسری امسال در دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده بودند که 546 نفر از آن‌ها پذیرفته شدند و این آمار نشان از وجود استعداد در بین جامعه هدف دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه امروز، کار کمیته امداد امام خمینی (ره) تقویت سلول‌های مغزی جامعه هدف است، گفت: 70 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه 7 نفر از آن‌ها زیر 7 هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به شرایط کرونایی خدمات امداد به سمت روش‌های نوین الکترونیکی رفته و اثرات خوبی داشته است.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سرانه کمک هر یک از حامیان در استان زنجان بالغ بر یک میلیون تومان است در حالی که این مبلغ در برخی استان‌ها بین 120 تا 130 هزار تومان است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان از سوی اتاق ایران به عنوان استان معین جهت افزایش تجارت با کشور اوگاندا انتخاب شده است.

خبرگزاری دانا

پیشرفت مشکلات زیرساختی استان زنجان با تحقق صندوق توسعه اتفاق می‌کند

خبرگزاری دانا

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم در دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متاسفانه این آشفتگی‌های روزگار و غوغاهای فضای مجازی نسل جدید و فرزندان را به این سمت و آن سمت پرتاب می‌کند و آنها ساعت‌ها وقتشان را صرف فضای مجازی می‌کنند ولی با نماز انس ندارند و نسبت به آن غافل هستند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی 22 بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی 22 بهمن تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در زنجان آغاز به کار کرد و تا 24 دی ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وب‌گاه الف

فعالیت‌های رسانه‌ای سهیلی، از همه فعالیت‌هایش پرحاشیه‌تر است. چند روزی به صورت خاص روی اخبار منتشر شده از او متمرکز بوده‌ام. اگر چه برخی از همان رسانه‌هایی که اخبار سهیلی را پوشش می‌دادند، بعد از حاشیه‌های پیش‌آمده، تمام اخبار مربوط به او را از بین برده‌اند اما همچنان در سایت‌های دیگر می‌توان رد این اخبار را دنبال کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد 187 محیط شهری، روستایی، آموزشی و محیط کاری با جمعیتی بالغ بر 103 هزار 857 نفر تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد تحت آموزش قرار گرفته‌اند.