چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از آموزش بیش از 17 هزار نفردوره مهارت‌آموز در زنجان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی براساس سیاست‌های اشتغال در دولت در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2228 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، ترددها نسبت به روز قبل 5.5 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش آمار فوتی‌های کرونایی در سایه اهتمام کادر بهداشت و درمان و مدیریت وزارت بهداشت به خصوص اهتمام جدی دولت سیزدهم بوده است.

خبرگزاری دانا

دادستان شهر یاسوج با بیان اینکه برخی ها به دنبال این هستند که بگویند برخوردهای لازم انجام نمی شود، اما این را به مردم می گویم هر جایی که نیاز بود برخورد شده است.

خبرگزاری دانا

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان در خصوص زمان تحویل کارت‌های هوشمند ملی گفت: سازمان ثبت احوال قول داده که در 3 ماهه پایانی سال جاری و 3 ماهه اول سال 1401 ماهانه 1.5 میلیون کارت هوشمند ملی در سطح کشور به چاپ رسیده و تحویل متقاضیان شود.

خبرگزاری دانا

دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین به طول 144 کیلومتر، یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان زنجان است که 106 کیلومتر آن افتتاح شده و تکمیل بقیه آن نیازمند تامین اعتبار است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 1401 به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانا

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هیئت انجمن‌های ورزشی، گفت: زنجان میزبان مسابقات قهرمانی سپک تاکرا کشور می‌شود.

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد پلس با اراذل و اوباش، گفت: نیروی انتظامی با اراذل و اوباشی که مؤلفه‌های امنیت اجتماعی را دچار اخلال کند به شدت برخورد می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (18 تا 22 دی) گفت: ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل 15 درصد رشد دارد.

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران از روز یکشنبه راهداران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

خبرگزاری دانا

ابراهیم قاسمی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بزرگداشت مقام هنری جمال شورجه با حضور هنرمندان و کارگردانان مطرح کشور در زنجان برگزار می‌شود.

وب‌گاه تابناک

روایت صادق امامی از داستان نوجوانی که با سوءاستفاده از حسن‌نیت برخی بزرگان موجب وهن مفاهیم با ارزش شده است

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

درخت سر کوچه؛ درختی که صبح، هست و شب، نه. چند ساعت بعد، شهرداری با اره‌برقی به جان درخت می‌افتد و آن را قطع می‌کند. شب، هرچه می‌گردد، درخت نشانه را نمی‌یابد تا خانه را پیدا کند.

خبرگزاری دانا

وجود قوانین دست و پاگیر و بعضا قدیمی و ناکارآمد موجب شده تا صنایع دستی با خودتحریمی بزرگی برای پیشرفت و توسعه مواجه شوند و از طرفی در چند سال اخیر هیچ کنترلی بر افزایش قیمت مواد اولیه وجود نداشت که این مشکلات امروز صنعتگران صنایع دستی را به شدت در تنگنا قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: فاز نخست پالایشگاه نفت قشم فردا جمعه با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود.