چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور گفت: سردار دل‌ها مردانه در میدان ایستاد و جنگید و در دفاع از حرم خود یک امت بزرگ بود.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در میدان جنگ سخت، جبهه نرم و مذاکرات نباید عقب نشست چرا که رمز پیروزی ما حضور در صحنه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس با تقاضای گروهی از نمایندگان به منظور تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از سران قوا خواست به به مسئله آب به عنوان موضوع اساسی کشور ورود کنند تا سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با تقاضای گروهی از نمایندگان به منظور تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور موافقت کردند.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام سید رضا موسوی طیبی امام جمعه موقت زنجان شامگاه دوشنبه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حکمعلی اسماعیلی، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان اظهار کرد: سیدرضا موسوی، امام جمعه موقت زنجان امروز دار فانی را وداع گفت. رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه امام جمعه موقت زنجان دو ماه در بیمارستان بستری بود، گفت: وی امروز در سن 75 سالگی درگذشت. وی افزود: مرحوم سید رضا موسوی 30 سال در کسوت امام جمعه موقت فعالیت کرده...

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه امروز تأمین آب شرب در سطح کشور با چالش مواجه شده و لازم است که سران قوا به این موضوع ورود داشته باشند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان با اشاره به مراحل کاری پروژه مسکن فرهنگیان، گفت: در پروژه مسکن فرهنگیان در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به تامین 661 میلون تومان از اعتبارات پروژه‌های تحقیقاتی استان زنجان، گفت: 468 میلیون از این اعتبارات در سال 1401 تامین می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه در کارهای پژوهشی باید اعتبارات دولتی را کنار بگذاریم، گفت: باید برای کارهای تحقیقاتی به سراغ صنایع برویم.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید سلیمانی در ولایتمداری خود در بحرانی ترین شرایط منطقه مجاهدت کرده و پوزه جبهه استکبار را به خاک مالید، گفت: ایشان در گزارشی که به رهبر معظم انقلاب ارائه دادند، گفتند که ماموریتی که به سرباز داده بودید را اجرا کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می‌رسد خود سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از مستندهایی که درباره او ساخته شده‌اند، عمق و جذابیت بیشتری داشته است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شایسته است متولیان امور فرهنگی و فکری نسبت به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، گفت: تبیین ابعاد شخصیتی و مکتب این شهید بزرگوار، یکی از ضرورت‌ها در عصر حاضر به‌خصوص برای قشر نوجوان و جوان بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خبرگزاری دانا

سردار مجید ارجمندفر، جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: در فتنه سال 88 خسارت بسیاری به کشور وارد شد و هنوز از خسارت آن فتنه بزرگ که بخش عمده‌ای مربوط به تحریم‌ها می‌شود، ماحصل گراهایی است که از داخل به دشمنان داده شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به ولایت‌پذیری و ولایتمداری به عنوان یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: ولایت‌پذیری شهید سلیمانی با ولی امروز همان ادامه مکتب اسلام و امام (ره) بود و سبب شد تا امروز خود شهید سلیمانی، صاحب مکتب شود.