چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره ارتقا مربیگری کاراته به میزبانی زنجان، گفت: این دوره از 29 دی آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پرداخت صدقه با کد QR در استان زنجان گفت: سرعت، دقت، امنیت در پرداخت، جلوگیری از استهلاک پول، دسترسی آسان و کم‌هزینه به صدقه با کد QR و رسیدن سریع کمک‌ها به نیازمندان از مزایای استفاده از این کد است.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عح) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جبران شکست‌ها و حقارت‌های خود در جنگ سخت و نرم است، افزود: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان زنجان گفت: هفته آینده 20 تن گوشت منجمد گوسفندی توسط این ستاد در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها، در حکمی احمد صادقی نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی استان ها منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید در بین مردم استان زنجان نهادینه شود، گفت: محیط زیست، ارتباط مستقیمی با جان مردم دارد و حفاظت از آن ادامه زیست برای شرایط فعلی و نسل آینده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، با تاکید بر اینکه برنامه این سازمان در خصوص تامین تجهیزات مدرن، جدی است، گفت: به روز کردن تجهیزات در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، با تاکید بر اینکه مردم محوری و مشارکت مردم، یکی از راهبردهای سازمان حفاظت محیط زیست، در دوره جدید است، گفت: با 3هزار و 500 محیط‌بان، نمی‌توان گستره ایران را در این حوزه حفاظت کرد.

خبرگزاری دانا

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مدیریت جدید سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه جدی هم برای به‌روز کردن سیستم و هم تجهیزات از حیث نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حضور مردم، یکی از استراتژی‌های سازمان در دوره جدید است، گفت: با 3500 محیط‌بان نمی‌توان گستره وسیع ایران را حفظ و مدیریت کرد لذا حضور و مشارکت مردم در این زمینه بسیار پراهمیت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی محمدرضا یافتیان را به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با اشاره به حضور محسن محمد سیفی در اردوی انتخابی بازی های آسیایی، گفت: ووشوکاران زنجانی موفق به کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی کشور شدند.

خبرگزاری دانا

دادستان زنجان دستوری مبنی بر معدوم کردن حجم قابل توجهی از محصولات تاریخ مصرف گذشته موجود در کشتارگاه طیور زنجان را صادر کرد و گفت: سلامت و معیشت مردم نباید به کوتاهی‌های مسئولان گره بخورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوم دی ماه امسال رئیس جمهور از طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه جامع کاریابی خبر داد.

خبرگزاری مهر

زنجان - دادستان زنجان گفت: پرونده قضایی برای مسئولان خاطی در دامپزشکی، جهادکشاورزی و صمت استان زنجان تشکیل شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد حل مشکل واحد تولیدی سرجین بافت که در سفر رئیس جمهور به استان زنجان مورد تاکید و بررسی قرار گرفت گفت: مشکل پرونده‌های قضایی این واحد تولیدی برطرف شد.