چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

سینما می‌تواند وسیله بسیار موثری در تحقق آرمان‌های الهی این نظام و رشد و گسترش آن در میان نسل جوان باشد اما باید اقرار کنیم که متاسفانه سینمای پس از انقلاب، جز در مواردی معدود، فرسنگ‌ها از فرهنگ حقیقی جامعه اسلامی فاصله گرفته است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها طرح خوبی است اما هم میزان سود تولیدکننده باید شفاف باشد و هم قیمتی که خریدار هنگام خرید می‌پردازد باید شفاف باشد و خریداران دچار ابهام نشوند.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری لیگ تندرستی کشور، گفت: شهرستان ماهنشان رتبه اول لیگ تندرستی کشور را کسب کرد.

خبرگزاری دانا

سرپرست شرکت گاز استان زنجان گفت: افزایش مصرف گاز به علت سرمای شدید هوا طی 24 ساعت گذشته سبب شد تا گاز برخی از صنایع را قطع کنیم و از سوخت دوم برای تولید استفاده کنند.

وب‌گاه عصر ایران

او گفت: «زنجان از استان‌های برجسته در زمینه صنایع‌دستی در ایران محسوب می‌شود و دستان هنرمندان در هر منطقه از این استان از گذشته‌های دور کالاها و آثار ارزشمند در این زمینه خلق می‌کنند.»

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: «گروه مستندساز شبکه فرانس 24 با همکاری معاونت صنایع‌دستی زنجان، مستندی از فن چاقوسازی سنتی در بازار تاریخی زنجان می‌سازد.»

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه رژیم پهلوی کاملاً و 100 درصد وابسته به اجانب بود، گفت: تمام درآمدها و زیرساخت‌های کشور از طریق کشورهای اروپایی و غربی ایجاد شده بود و رژیم پهلوی، مدیون و وابسته به آن‌ها بود و بدون اجازه آن‌ها نمی‌توانست قدمی بردارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: آخرین آمار مبتلایان به بیماری گوارشی در روستای دهنه طارم به 18 نفر رسیده است که بیشتر آنان را کودکان تشکیل می‌دهند و هم اکنون 2 نفر در بیمارستان شهدای طارم بستری هستند و حال عمومی آنان خوب گزارش شده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری (ع) که فرمودند ما حجت خداوند بر مردم و جدمان فاطمه (س) حجت بر ما است، گفت: خداوند با آفرینش حضرت زهرا (س) حجت را بر بندگانش تمام کرده است.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به خیانت‌هایی که حکومت پهلوی به ایران کرد، گفت: تک‌محصولی شدن ایران نتیجه خیانت پهلوی‌ها است.

خبرگزاری دانا

طبق اعلام مسئولان، بازارهای روز و جمعه‌بازار شهر زنجان به زودی دایر می‌شود تا ضمن جلوگیری از تجمع دستفروشان در نقاط مختلف شهر و ایجاد ازدحام و ترافیک، انواع کالا با قیمت مناسب به دست شهروندان برسد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - مدیر کل راه و شهرسازی البرز در مورد دلایل تاخیر در ساخت و تحویل مسکن ملی شهرستان فردیس توصیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2194 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، ترددها نسبت به روز قبل 7.6 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با افزایش بارش برف و باران و انسداد محورهای مواصلاتی کشور به خصوص در جاده‌های روستایی و مناطق کوهستانی، از جمعه 24 دی ماه تا امروز شنبه دوم بهمن ماه، 55 مادر باردار با تلاش نجاتگران هلال احمر از نقاط صعب العبور به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

محور هراز در استان مازندران از تاریخ 2 بهمن (فردا) تا روز چهارشنبه 6 بهمن مسدود می‌شود.

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه، گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه یک اقدام دیپلماتیک است.