چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 194 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.9 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که راهداران در حال برف روبی در یکی از جاده های استان زنجان بودند، با سقوط بهمن در زیر برف گرفتار شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایزه دوسالانه ملی را فرصت مغتنمی برای سخنوران، محققان و دوستداران شعر عنوان کرد تا افزون بر تبادل تجربه ها و بیان یافته ها و تأملات خویش، از تازه ترین رهاوردهای غزلسرایان کشور آگاه شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روزگار معاصر، حسین منزوی با اشعار بلندی که سرود به غزل جامه نو پوشاند.

خبرگزاری دانا

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های استان زنجان با اشاره به آمادگی اورژانس استان زنجان برای امدادرسانی به در راه ماندگان گفت تمامی پایگاه های اورژانس استان زنجان در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری دانا

حیات وحش، یکی از موضوعاتی است که همواره باید هم حفاظت شده و هم مراقبت شود که از جمله آن مراقبت از حیواناتی مانند آهو در مناطق حفاظت‌شده و همچنین مراقبت از خطرات احتمالی ورود حیواناتی وحشی مانند گرگ به داخل شهرها است.

خبرگزاری دانا

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت نمایشگاه عرضه و فروش محصولات ورزشی در زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - فعالیت سامانه بارشی در چند روز گذشته، بارش باران و برف را در اغلب استان‌های کشور در پی داشت که با وجود برکات آن و شادمانی مردم، سبب مشکلاتی همچون بسته‌شدن جاده‌ها و گرفتاری رانندگان و پیامدهای ناشی از وقوع سیلاب شد.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب 4 عنوان برتر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استان زنجان پس از ماه‌ها چشم انتظاری شاهد اولین بارش برف سنگین زمستانی است و مردم در درب منازل خود ماندگار شدند؛ اما باز این مدیران شهری بودند که غافل‌گیر شدند.

خبرگزاری دانا

بارش شدید برف در استان زنجان نیز از شب (گذشته 26 دی ماه) آغاز شده و تمام ارگان های امدادی در آماده باش کامل به سر می برند.

خبرگزاری دانا

سردار محمد رضا فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس گفت: با صبر و بردباری مردم و به کوری چشم دشمن مشکلات اقتصادی حل و به مصاف دشمنان و فتح سنگرهای کلیدی جهان می‌رویم و راه شهدا ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم قبل از بارش برف سنگین در استان گفت: سوخت‌رسانی لازم به روستاها و جایگاه‌های بنزین و گازوئیل انجام شده و علی‌رغم بارش برف سنگین، شرایط سوخت‌رسانی در سطح استان کاملاً طبیعی است و مشکلی از این بابت نداریم.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور، بارش شدید برف در استان زنجان نیز از شب (گذشته 26 در ماه) آغاز شده و تمام ارگان های امدادی در آماده باش کامل به سر می برند. طی بارش های سنگین اخیر محورهای مواصلاتی تهم چورزق و زنجان دندی مسدود شده است.

خبرگزاری دانا

پلیس‌راه با کمک راهداری زنجان به رانندگان در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان زنجان امدادرسانی کردند.