چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بانک مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: این پروژه به پیشرفت 20 درصدی رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

‌مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در جاده‌های 19 استان بارش برف و باران داریم، از انسداد 45 جاده به دلیل بارش برف، طغیان رودخانه و نبود ایمنی در مسیر خبر داد.

خبرگزاری دانا

طی روزهای اخیر بارش باران و برف در 19 استان کشور موجب مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی و طغیان رودخانه‌ها شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در جاده‌های 19 استان بارش برف و باران داریم، از انسداد 45 جاده به دلیل بارش برف، طغیان رودخانه و نبود ایمنی در مسیر خبر داد و گفت: راهداران تلاش می‌کنند راه‌های مسدود به سرعت باز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها‌ی کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. وی تأکید کرد: با توجه به بارش برف و باران در جاده‌های بسیاری از استان‌ها، ضرورت دارد تردد در محور‌های کوهستانی...

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه بارش برف در استان از امشب تا فردا (سه‌شنبه 28 دی) ادامه خواهد داشت، گفت: جلسه مدیریت بحران در روز گذشته به ریاست استاندار محترم برگزار و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای نظامی انجام و دستورات لازم نیز صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: هم‌اکنون در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران داریم و در آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان از عصر امروز، گفت: احتمال بارش برف و یخ‌بندان طی روزهای آینده در زنجان وجود دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مصوبه انتقال کوی فلسطین شهر زنجان گفت: 113 واحد از این منطقه باید جابه‌جا شود که 20 درصد (22 واحد) در پروژه M2 کوی زنگان و 80 درصد (91 واحد) نیز در کوی زیتون، پیش‌بینی شده و مشکلی از این بابت نداریم.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان برای جابه‌جایی کوی فلسطین شهر زنجان، گزینه‌های متنوعی ارائه و پیشنهاد دهد تا مورد استقبال اهالی این منطقه قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان با اشاره به مشکلات هیئت شمشیربازی، گفت: یکی از مشکلاتی که در کل کشور وجود دارد این است که تجهیزات شمشیربازی در بازار موجود نیست.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی زنجان از کشف 9 ظرف سفالی تاریخی با قدمت هزاره اول قبل از میلاد در حین پایش نیروهای یگان حفاظت در یکی از روستاهای این منطقه خبر داد.

خبرگزاری دانا

در ادامه سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت‌شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری»، نقد و بررسی کتاب «انتهای بن‌بست دوم» (زندگی‌نامه فاطمه جزءپناهی، مادر غواص شهید عباس منتخبی) در زنجان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

شهرستان طارم به دلیل قدمت تاریخی دارای محوطه‌ها، تپه‌ها و بناهای فراوان از دوران مختلف پیش‌ازتاریخ تا دوران تاریخی و همچنین اسلامی است، این آثار در ارتفاعات و دشت‌های باستانی قرار دارد.