چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیرکشور در احکامی فرمانداران شهرهای دیلم و گناوه در استان بوشهر، بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، درگزین در استان همدان و خرمدره در استان زنجان را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرکشور در احکامی فرمانداران شهرهای دیلم و گناوه در استان بوشهر، بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، درگزین در استان همدان و خرمدره در استان زنجان را منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی نرخ ابتلای روزانه به زیر یک‌هزار نفر رسیده است که بسیاری از کارشناسان تأکید می‌کنند نباید در این دوره از همه‌گیری دچار اشتباه محاسباتی شویم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ایجاد تاسیسات آبرسانی به پروژه مسکن اقدام ملی، نیازمند هزینه بالایی است.

خبرگزاری دانا

روستای یوسف‌آباد با 30 خانوار و حدود 100 نفر جمعیت در نزدیکی بخش انگوران به اینترنت باکیفیت دسترسی ندارد و این در حالی است که وزیر سابق ارتباطات و استاندار سابق زنجان قول داده بودند که تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان تا دهه فجر 99 به اینترنت متصل شوند.

خبرگزاری دانا

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه علی‌رغم پایداری وضعیت آب و هوا هم‌اکنون هوای زنجان سالم و قابل قبول است، گفت: شاخص کیفی آلودگی هوا در حال افزایش است اما هنوز حتی به حد ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه هم نرسیده است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (11 تا 15 دی) گفت: طی مدت مذکور 89 میلیون و 121 هزار و 885 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری میزان

مربی سازنده وزنه‌برداری ایران گفت: بودجه‌ای که در اختیار هیأت‌ها قرار گرفته کفاف اداره وزنه‌برداران استان را نمی‌دهد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به قیام 19 دی 1356 مردم قم گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، قیام مردم قم مانند قیام عاشورا بود که تاریخ را تحت تاثیر قرار داد و هر چه زمان می گذرد این مساله، روشن می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، گفت: مردم سراسر ایران در تشییع پیکر این شهید عرض ارادت خود را با حضور پرشورشان به این شهید اعلام کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خانه امن بهزیستی از ابتدای سال 55 زن خشونت دیده یا در معرض خشونت را پناه داده است.

خبرگزاری دانا

دختر شهید "صفرعلی فیض بیگدلی" گفت: سال‌ها دوری از پدر سخت بود به ویژه اینکه خواهر، برادر و مادری نداشتم تا تنهایی‌هایم را با آنان قسمت کنم و فقط توسل به حضرت زینب (س) دلم را آرام می‌کرد.

خبرگزاری مهر

نهمین کتابخانه گروه جهادی شهدا مزین به نام شهید خلبان عباس بابایی با بیش از 10 هزار عنوان کتاب در شهرستان جوین استان خراسان رضوی افتتاح شد

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه اقتصاد کشور در حال پوست‌اندازی است، گفت: این تغییر و پوست‌اندازی از اقتصاد نفتی به سمت تولید ثروت از محل تولید دانش، تغییر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - تداوم بارشی در مناطق جنوبی کشور و وقوع سیلاب شدید و آبگرفتگی در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و کرمان و بروز شرایط بحرانی برای مردم این مناطق سبب شده است تا دستگاه‌های اجرایی و نیروهای امدادی برای رفع مشکلات ناشی از آن به یاری سیلزدگان بشتابند.