چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است، گفت: اگر حاج قاسم نبود امروز خاورمیانه‌ای جدید پیش روی ما بود.

خبرگزاری دانا

امروز به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه 120 هزار بسته معیشیتی در بین نیازمندان در زنجان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از والدین گرانقدر شهدای دوران دفاع مقدس آسمانی شدند و هویت پیکر مطهر شهدای عزیزمان نیز در ایام فاطمیه سلام الله علیها شناسایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: یکی از ترفند‌های مجرمان سایبری هدایت کاربران و فریب خوردگان به لینک‌های جعلی ارائه خدمات سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی به منظور بهره مندی در راستای اهداف مغرضانه و کلاهبرداری خود است و به تازگی بر سامانه ابلاغ قضائی قوه قضائیه تحت عنوان سامانه ثنا تمرکز کرده اند. به گفته سرهنگ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حاجیان‌زاده در سفر یک روزه به استان زنجان در کمیته استانی انتقال مهد‌های کودک، اظهار کرد: سازمان تعلیم و تربیت کودک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ایجاد و منجر به یکپارچگی در تعلیم و تربیت شده است. از مدیریت یکپارچه مفاهیم مختلفی استخراج می‌شود و یکی از آن‌ها این است که مراکز با یک روش کار را پیش ببرند. حاجیان زاده گفت: از 8میلیون...

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اینکه جلسات این کارگروه به دلیل اهمیت آن به‌صورت هفتگی تشکیل می‌شود، گفت: تیم اقتصادی باید نگاه تسهیلگرانه به مسائل و مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشد.

خبرگزاری دانا

صندوق امانات بانک مسکن علاوه بر ودیعه و کارمزد سالیانه برای نگهداری امانت‌های مشتریان، 5 هزار تومان کارمزد برای هر بار مراجعه مشتری جهت استفاده از صندوق نیز دریافت می‌کند که اعتراض مشتریان را در پی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور از دستگیری بیش از 130 کلاهبردار ارسال کننده پیامک جعلی ثنا طی سه ماه اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ضروری است در مراکز و مهدهای کودک به جای «کتاب محوری»، «مربی محور» باشیم.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ضروری است؛ در مراکز و مهد‌های کودک به جای «کتاب محوری» باید «مربی محور» باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان زنجان خبر از شهادت یکی از ماموران پلیس استان زنجان در درگیری با قاچاقچیان داد.

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه یکی از ماموران نیروی انتظامی استان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیده است.

خبرگزاری دانا

فرشاد پیری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: رزمایش سراسری کمک مومنانه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان برگزار و20 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی در میدان عمل و دیپلماسی سرآمد بود، گفت: حاج قاسم الگوی امروز جوانان است.

خبرگزاری مهر

مرکز آمار ایران نرخ تورم 12 ماهه منتهی به آذر ماه 1400 برای خانوارهای کشور را عدد 43.4 درصد اعلام کرد.