چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (27 آذر تا اول دی) گفت: ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل، 35 درصد رشد یافته است.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در این مسابقت به مقام اول گروه همسرایی و همخوانی، مقام اول رشته اذان، مقام سوم رشته حفظ کل و مقام چهارم حفظ 20 جزء قران کریم دست یافتند.

خبرگزاری تسنیم

محیا دارابیان و آیناز محمدی در مسابقات سنگنوردی ماده سرعت جام فجر در جایگاه نخست رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان فرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

دی‌ماه در حالی روزهای نخستین خود را پشت سر می‌گذارد که روز و شب گذشته نیمی از استان‌ها شاهد بارش باران و برف بودند و پیش‌بینی می‌شود سرمای دی‌ماه ایران را فرابگیرد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به این استان طی سال‌های 1400 تا 1402 خواهد بود، گفت: حدود 4 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های در دست اقدام، مصوب شده و 5 هزار و 500 میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی است که در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده مجلس گفت: افزایش ظرفیت پزشکی و افزایش سرانه پزشک در کشور ریشه رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان است و از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دارم با در اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان زنجانی اعم از بسیج، پاسدار و ارتش در 46 عملیات آفندی و پدافندی دوران دفاع مقدس، حماسه آفریدند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه فرمودند که خط‌شکنان و غواصان دریادل زنجانی در طول دوران دفاع مقدس، نقش برجسته‌ای ایفا کردند.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد 14 هزار و 800 میلیارد تومان بدهی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از محل طرح جهش تولید مسکن برای ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها سهمیه‌ای در نظر گرفته شده و مسکن و شهرسازی وظیفه تأمین زمین برای این امر را برعهده دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: قاضی زاده هاشمی گفت: تا 5 سال آینده 50 درصد ایثارگران به سن بالای 60 سال می‌رسند و خانم‌ها هم توان نگهداری از آنان را ندارند و تقاصای ما برای مراکز نگهداری افزایش می‌یابد

وب‌گاه عصر ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رفتارها و کنش‌های اجتماعی حاکی از آن است که شاخص‌های ارزشی گم شده‌اند، تأکید کرد: با اتمام جنگ موضوع ایثار تمام نشده است و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

خبرگزاری دانا

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمدن اسلامی - ایرانی، تمدنی غایت‌نگر و غیرمادی است، گفت: بالاترین ارزش در این تمدن، بندگی خالص خداوند است که شهادت، بروز این بندگی است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن مهم‌ترین دغدغه‌های ایثارگارن و خانواده آن‌ها است، گفت: در طرح جهش تولید مسکن سهمیه‌ای برای این قشر در نظر گرفته شده است.